AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Er det mye fordommer ute og går mot de som er midt i 30-åra og fortsatt single og uten barn? Anonymous poster hash: 16f8c...9e4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 Jeg har heller fordommer mot de som er 22 år og allerede har tre barn med tre ulike fedre... Anonymous poster hash: bc4d3...4d4 19
Gjest extra Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Er det mye fordommer ute og går mot de som er midt i 30-åra og fortsatt single og uten barn? Anonymous poster hash: 16f8c...9e4 Ikke i det hele tatt 3
-Missi- Skrevet 21. juni 2014 #4 Skrevet 21. juni 2014 nei At du er 35 år og singel uten barn er det da mange som er Det jeg heller hadde vært skeptisk til er om du aldri hadde vært i et seriøst forhold, det hadde vært litt rart Å være singel er det da mange årsaker til 2
Cordelia Skrevet 21. juni 2014 #5 Skrevet 21. juni 2014 (endret) Jeg er 33 år og singel uten barn. Hva andre folk tenker om oss er da vel oss revnende likegyldig? Ingen skal ihvertfall få fortelle meg hvordan jeg skal leve mitt liv. Endret 21. juni 2014 av Cordelia 6
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #6 Skrevet 21. juni 2014 Er det mye fordommer ute og går mot de som er midt i 30-åra og fortsatt single og uten barn? Anonymous poster hash: 16f8c...9e4 Kommer an på hvor du bor. Bor du på bygda der folk knuller på seg unger tidlig i 20 åra er det litt sært. Bor du i en større by så er det ganske vanlig å være banløs i den alderen, men det skal ikke mer en godt knull med et par god svømmere til får befrukte et egg og få barn. Så du kan feks finne en å knulle med på nettet eller på byen så får du barn. Som kvinne vil du være ettertraktet da det er mange villige menn. Anonymous poster hash: 582d2...4c4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #7 Skrevet 21. juni 2014 Om du vil ha familie er det fortsatt tid til det, om du vil være singel og ikke ha barn er det et like bra valg som å få det. Jeg fikk første barnet mitt når jeg var 19, gifta meg når jeg var 23 (nærmer meg 40 og er fortsatt gift og har flere barn som kom senere) Søstera mi er to år eldre og er frivillig barnløs. Vert i to seriøse forhold, men med en lang singelperiode mellom. Jeg vet søstera mi har vert like lykkelig som meg. Begge har tatt veldig forskjellig valg om forhold og barn, og vi har begge tatt riktig valg for oss. Anonymous poster hash: f8838...487 5
Gjest Corto Maltese Skrevet 21. juni 2014 #8 Skrevet 21. juni 2014 De mest fornuftige mennesker her i verden er de som holder seg single og lar være og formere seg. Det er min mening. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #9 Skrevet 21. juni 2014 Kommer an på hvor du bor. Bor du på bygda der folk knuller på seg unger tidlig i 20 åra er det litt sært. Bor du i en større by så er det ganske vanlig å være banløs i den alderen, men det skal ikke mer en godt knull med et par god svømmere til får befrukte et egg og få barn. Så du kan feks finne en å knulle med på nettet eller på byen så får du barn. Som kvinne vil du være ettertraktet da det er mange villige menn. Anonymous poster hash: 582d2...4c4 Tenker du da på ettertraktet som kjæreste eller bare for sex? Jeg har drevet litt med nettdating,og datet menn i alderen 37-41. Han på 37 var veldig nyskjerrig på hvorfor jeg som var så pen var singel,hvorfor jeg ikke hadde fått barn enda etc... Føler at både han og en del andre spør litt "anklagende" i tonefallet. Som at de på en måte tror det er noe feil med meg. Har hatt seriøse forhold før men enda ikke funnet den rette.Har ikke prinsessenykker heller,men orker ikke være i forhold bare for å slippe å være singel. ts Anonymous poster hash: 16f8c...9e4 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #10 Skrevet 21. juni 2014 Jeg er selv 39 år, singel, ingen barn. Møter ingen fordommer Det er like normalt å være i denne situasjonen som det er å være godt voksen, gift og med barn. Anonymous poster hash: 06416...895 2
Ava Mae Skrevet 21. juni 2014 #11 Skrevet 21. juni 2014 De mest fornuftige mennesker her i verden er de som holder seg single og lar være og formere seg. Det er min mening. Så om verden skulle fulgt din teori så hadde vi til slutt hatt en jord befolket av ufornuftige mennesker fordi de fornuftige var så dumme at de ikke formerte seg og siden døde ut? Høres fornuftig ut!!!
Gjest Corto Maltese Skrevet 21. juni 2014 #12 Skrevet 21. juni 2014 Så om verden skulle fulgt din teori så hadde vi til slutt hatt en jord befolket av ufornuftige mennesker fordi de fornuftige var så dumme at de ikke formerte seg og siden døde ut? Høres fornuftig ut!!! Det er ikke en teori det er min personlig mening.
Gjest SoccerPlayer Skrevet 21. juni 2014 #13 Skrevet 21. juni 2014 Jeg har heller fordommer mot de som er 22 år og allerede har tre barn med tre ulike fedre... Anonymous poster hash: bc4d3...4d4 Enig med de!
Ava Mae Skrevet 21. juni 2014 #14 Skrevet 21. juni 2014 Det er ikke en teori det er min personlig mening. Det var nok like greit for dette som teori hadde vært relativt dårlig 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #15 Skrevet 21. juni 2014 I hvilken sammenheng? Er man interessert i noen så er det jo en fordel om de er barnløse og en nødvendighet at de er single. Er det snakk om vennskap er jeg mer skeptisk til folk med barn, siden mange av dem ikke evner å snakke om annet. Finnes dog hederlige unntak. Anonymous poster hash: 7e402...196
Gjest Coolaid Skrevet 21. juni 2014 #16 Skrevet 21. juni 2014 Er det mye fordommer ute og går mot de som er midt i 30-åra og fortsatt single og uten barn? Anonymous poster hash: 16f8c...9e4 For min del så driter jeg i det, tenker at hver enkelt lever slik de selv ønsker det. Du burde være mer opptatt av hva du syns selv, ikke hva alle andre syns.
Zienna Skrevet 21. juni 2014 #17 Skrevet 21. juni 2014 Kommer an på hvor du bor. Bor du på bygda der folk knuller på seg unger tidlig i 20 åra er det litt sært. Bor du i en større by så er det ganske vanlig å være banløs i den alderen, men det skal ikke mer en godt knull med et par god svømmere til får befrukte et egg og få barn. Så du kan feks finne en å knulle med på nettet eller på byen så får du barn. Som kvinne vil du være ettertraktet da det er mange villige menn. Anonymous poster hash: 582d2...4c4 Du har i alle fall fordommer om folk fra bygda! Sett i forhold til folketallet er der ikke flere unge mødre/fedre der enn i byen.
Meline37 Skrevet 21. juni 2014 #18 Skrevet 21. juni 2014 Er det mye fordommer ute og går mot de som er midt i 30-åra og fortsatt single og uten barn? Anonymous poster hash: 16f8c...9e4 Nei jeg har ikke fordommer mot dem som er uten barn uansett hvor gamle de er. Det er mange grunner for at folk ikke har fått barn i livet. Svært mange årsaker. Jeg ser heller negativt på de som får barn med flere partnere. Det kan jo skje meg, for jeg har et ønske om å få flere barn enda. Men jeg ser ikke på det å få barn med flere partnere som noe å skryte av i det hele tatt. Jeg er gammeldags og mener at det beste er når man er sammen med den man fikk barn med, og lever med den hele livet. Jeg må ærlig innrømme at jeg håper egentlig mest på å finne meg en kjæreste som ikke har barn. Det er minst kompliserende. Har tidligere hatt en kjæreste som hadde tre barn fra før av, og det var utrolig vanskelig med mine og dine barn. Bare et eneste rot. Derfor se positivt på situasjonen din , og vit at ingen ser negativt på deg selv om du ikke har barn. Du har en ryddigere situasjon enn de som har barn både her og der. Jeg synes det var en fantastisk opplevelse å få barn, og vil gjerne ha flere, men det er tøfft å ha barn også. Jeg går alltid rundt å har barna mine i hode overalt. Jeg er fryktelig redd for de. Så det å ha barn har sine bekymringer også. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #19 Skrevet 21. juni 2014 Fordommer? Negativt? Hva i alle dager skulle det gå ut på? Hun er så stygg at hun ikke har fått seg mann? Hun er så usympatisk at hun ikke har fått seg mann? Hun har aldri hatt sex før? Hun velger karriere framfor barn? Hun kan ikke få barn? Hun vil ikke ha barn? Jeg har en søster på 35 som verken har kjæreste eller barn. Jeg har ikke så mye kontakt med henne, dessverre, og jeg har egentlig aldri snakket med henne om dette med barn/ikke barn. Jeg tror nok hun kunne tenkt seg familie. Jeg tenker om henne som jeg tenker om andre på samme alder, uten barn & mann: Det har ikke klaffet. Det har ikke villet seg sånn. Så kjenner jeg videre at jeg synes litt synd på henne, samtidig som at jeg tar et forbehold om at det er selvvalgt. Et valg jeg forsåvidt ikke forstår, men selvfølgelig respekterer uten at jeg tenker "negativt" eller har fordommer... Anonymous poster hash: 0a2c3...cda
Meline37 Skrevet 21. juni 2014 #20 Skrevet 21. juni 2014 For min del så driter jeg i det, tenker at hver enkelt lever slik de selv ønsker det. Du burde være mer opptatt av hva du syns selv, ikke hva alle andre syns. Er lett å tenke på hva andre synes hvis man ikke oppnår den situasjonen man ønsket selv. Kanskje trådstarter kunne ønske at han / hun hadde barn. Jeg ville aldri vært foruten mine barn, og jeg vet at hvis jeg var midt i tredveårene og aldri hadde fått barn så hadde jeg tenkt mye på det. Jeg hadde garantert tenkt på hva andre måtte synes om det siden jeg savnet det selv. Men jeg har råd å komme med for folk i den situasjonen. Og det er at jeg ser faktisk ikke negativt på dem. Jeg ser mer negativt på disse som har barn her og der. Jeg tenker at hvis jeg var uten barn så hadde jeg hatt mindre bekymringer. Det er ikke alltid rosenrødt å ha barn, selv om det er mye glede i det. Men trådstarter: ta livet med ro, og hvis du finner en rett partner så tror jeg at du får barn. Hvis ikke så skal du vite at jeg kjenner mange i din situasjon som lever alene uten barn livet ut. Og jeg tror at de kan ha et rikt liv selvom. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå