Gå til innhold

Brudebuketter i Trondheim-anbefale butikk!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg og min kjære skal gifte oss ,og jeg vil bestille brudebukett snart.Er det noen som kan anbefale en blomsterbutikk som er god på brud?

:)

Anonymous poster hash: 501f3...33c
Skrevet

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med anbefaling av butikk i Trondheim.

Det rådet jeg kan gi deg er å ta en runde og snakk med de som ev. skal sette sammen buketten din. Det gir deg et inntrykk av hvordan de tenker og hvor flinke de er til å lytte til det du ønsker. Og se deg rundt i butikken og se hva du synes om blomster de har satt sammen der, om det ser ut til at de har bra kvalitet på blomstene etc.

Da jeg bestilte blomster til bryllupet (ikke brudebukett, den vil mannen bestille), var jeg innom litt forskjellige butikker og snakket med de som lager bukettene der. Ett sted traff jeg på en som hadde veldig sterke meninger om hvordan buketten skal se ut, som gikk helt på tvers av mine. Fargen på buketten måtte absolutt matche kjolen, selv om jeg hadde bestemt meg for hvit bukett. Hun ga seg ikke på det, uansett hvor mange ganger jeg sa nei. Et annet sted var ikke det noe problem i det hele tatt. Jeg fikk noen spørsmål om hva jeg liker, bl.a om jeg ville ha noen blomster i samme farge som kjolen, noe jeg selvfølgelig sa nei til. Det var helt greit. Ikke en gang da jeg bestilte fargede blomster til brudebarna kom det noen protester fra den kanten.

Håper noen kan komme med en konkret anbefaling til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...