Hilde Skrevet 21. juni 2004 #1 Del Skrevet 21. juni 2004 Flytta inn i ny leilighet for bare noen dager siden, og merket fort at pakningene under kjøkkenvasken var modne for utskiftning. Jeg er ikke spesielt handy av meg, så tok med meg hele "rørdelen" til rørleggerbutikk, og de fant to pakninger som skulle passe. Nå har jeg prøvd å skru til, og det ser ut som det funker. Det lekker ikke når jeg skrur på kranen. Men er det egentlig mulig å gjøre dette feil? Er det mulig at selv om det ikke lekker nå vil bli et helvetes søl om jeg skrur på oppvaskmaskinen? Er jo rimelig mye mer vann og trykk fra den enn fra krana.. *Vil ikke at naboen under skal få vann i hodet i dag, som de fikk i går* :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #2 Del Skrevet 22. juni 2004 Flytta inn i ny leilighet for bare noen dager siden, og merket fort at pakningene under kjøkkenvasken var modne for utskiftning. Jeg er ikke spesielt handy av meg, så tok med meg hele "rørdelen" til rørleggerbutikk, og de fant to pakninger som skulle passe. Nå har jeg prøvd å skru til, og det ser ut som det funker. Det lekker ikke når jeg skrur på kranen. Men er det egentlig mulig å gjøre dette feil? Er det mulig at selv om det ikke lekker nå vil bli et helvetes søl om jeg skrur på oppvaskmaskinen? Er jo rimelig mye mer vann og trykk fra den enn fra krana.. *Vil ikke at naboen under skal få vann i hodet i dag, som de fikk i går* :-? Dersom det ikke lekker, så lekker det ikke. OK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå