Osislove Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Hei. Fant ikke ut hvor jeg skulle legge denne ut så om det er feil, vennligst si i fra. Jeg har nå i det siste fått veldig mye sinne i meg, dette går utover kjæresten min noe jeg ikke liker. Jeg kan foreksempel bli sint av en liten feil eller om han ikke hører hva jeg sier. Skjønner ikke hvorfor jeg blir så sint og nå som jeg sitter å skriver har jeg akkurat hatt et sinne utrbudd og tårer. Blir så lei meg når jeg lar det gå utover kjæresten min og han fortjener det ikke. Jeg kan beskrive følelsene mine før utbruddet som om det er en bombe i meg som eskploderer og da kjefter jeg på han ogsånt. Vet ikke om det kan ha med familien min, at det kommer ut. Har alltid følt meg som den værste i familien. Søstren mine er de beste for foreldrene mine og de viser det så godt at alle ser det. Men egentlige så bryr jeg meg ikke, men kanskje det ligger noe der. Sinne for den urettferdige behandlingen jeg har fått som kommer fram nå? Er det noen som har tips å komme med slikt at jeg ikke lar det gå utover kjæresten min Får så vondt i meg da han bare er god og snill. Håper noen har tips å komme med? Mvh osislove
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå