PineNut29 Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Hei! Jeg har kvisearr i ansiktet, og har bestilt 1 mm dermaroller og middel for å disinfisere dermarolleren. Jeg har prøvd å finne ut hvilket serum som er best å bruke, og er usikker om vitamin C eller vit-A er best. Noen som har noen formening om hva som er best? Noen som har brukt dermaroller som vil anbefale meg? Hvor ofte brukte dere, og når begynte dere å se effekt?
Mkay87 Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 Hei! Tenkte å få tak i dermaroller selv. Hvor kjøpte du din:)?
PineNut29 Skrevet 21. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2014 Hei! Tenkte å få tak i dermaroller selv. Hvor kjøpte du din:)? Jeg kjøpte denne: http://shop.owndoc.com/product-info.php?dermaroller1mm-pid215.html
Bringebærdrops Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Jeg bruker dermaroller fra swissclinic. Om morgenen bruker jeg først et lancome-serum mot rynker, så ruller jeg, så avslutter jeg med den rejuventaoren som følger med i settet. (og så dagkrem + øyekrem) Om kvelden bruker jeg EsteeLauder Advanced night repair - serumet, ruller og så den rejuvenatoren. Den rejuvenatoren er gull!
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Jeg bruker dermaroller fra swissclinic. Om morgenen bruker jeg først et lancome-serum mot rynker, så ruller jeg, så avslutter jeg med den rejuventaoren som følger med i settet. (og så dagkrem + øyekrem) Om kvelden bruker jeg EsteeLauder Advanced night repair - serumet, ruller og så den rejuvenatoren. Den rejuvenatoren er gull! Hva er en rejuvenator? Anonymous poster hash: 46d23...ec9
mango91 Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 (endret) Hvis dere ikke er opplært av profesjonelle til å bruke dermaroller burde dere virkelig tenke dere om 2 ganger. Dette er nåler som man stikker hull i huden med når man ruller den over ansiktet, selv om nålene ikke er lange så kan det gjøre mer skade enn å reparere. Så vær forsiktige. Anbefaler dere på det sterkeste å oppsøke profesjonelle salonger som tilbyr behandlingen. Helsemyndighetene har også kommet med ett krav om at dermarolleren kun skal brukes 1 gang pga bakterier og slitte nåler. Om nålene er butte kan være vanskelig å se og kjenne, dette kan i værstefall føre til arr. Unnskyld hvis jeg er veldig negativ, men er i bransjen selv og har både sett og hørt om flere mennesker som har brukt dermaroller eller microneedling hjemme uten opplæring eller fagkunnskap, hvor resultatet har blitt mye verre enn uutganskpunktet. Endret 22. juni 2014 av mango91 2
OPIgirl Skrevet 23. juni 2014 #7 Skrevet 23. juni 2014 Enig med Mango91. Jeg skjønner ikke at dere tør å bruke et slikt apparat. Det høres fryktelig tøft ut for huden. Jeg lar profesjonelle ta meg av huden hvis det er noe spesielt jeg skal ha gjort.
Bringebærdrops Skrevet 24. juni 2014 #8 Skrevet 24. juni 2014 Hmm....er på ingen måte ute etter å ødelegge huden!! Renser rolleren med overflatesteriliering (alkohol) etter hver bruk, men at butte nåler kan gi arr visste jeg ikke. Syns huden min er blitt så mye bedre etter jeg begynte, så det er kjipt å høre at det er dramatisk. Bruker 0,2 mm lengde da, men det har kanskje ikke så mye å si at nålene er veldig korte? må visst revurdere! Søren og, nå når jeg endelig fant noe som funket!
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #9 Skrevet 25. juni 2014 Jeg betsilte en dermaroller 1.5 mm fra ebay. Har nå brukt den i noen uker på lårene mine (selvskading). Det har fungert kjempebra for meg! Arrene er nesten usynlig nå! Viktig og desinfiksere hud og ruller før du tar på, og desinfiksere igjen etter behandling. Jeg kjøpte en helt nøytral bodylotion på apoteket. Spurte etter en uten parfyme, osv. Anonymous poster hash: 0e39b...c32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå