Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er ubehagelig når typen min kan finne på å gi uttrykk for hvor sexy andre jenter / damer er... Enten det er å sitte å se en film med meg eller generelt ellers bare kunne si noe som "Åh så deilig" når han ser andre...?

Jeg sier da som regel "Kan du la være å si det til meg, hvorfor gjør du det?"
Da svarer han bare "Har jeg ikke lov å syns at andre er pene/tiltrekkende/vakker ++"

Er det ikke sånn man gjør med vennene sine heler, tenker jeg, hvorfor si det slik at jeg skal høre det?

Anonymous poster hash: 7e890...630
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er respektløst ovenfor deg å skulle si slik. lurer selv på hvorfor han skulle ha behov for å si de til deg... Umodent gjort av kjæresten din, spesielt også fordi det høres ut som dette har skjedd mer enn 1 gang og han bare fortsetter

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Han er sikkert en sjalu type, og prøver å få deg sjalu også. Han trekker deg ned i dritten sin.

Anonymous poster hash: f0375...849
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår deg veldig godt ts, og er enig med deg. Han kan få syns hva han vil og holde det for seg selv. Det er veldig respektløst av han å si det til deg. Jeg støtter deg. :klem:

Anonymous poster hash: ef3cd...791
  • Liker 2
Skrevet

Har han vokst opp under en stein ?

• Liker 3
Skrevet

Han er sikkert en sjalu type, og prøver å få deg sjalu også. Han trekker deg ned i dritten sin.

Anonymous poster hash: f0375...849

Garantert.

Det er ikke verre enn at du drar den enda lengre, heng gjerne opp plakater over senga også. Når han klager, presenterer du poenget ditt.

Han slutter.

• Liker 5
Skrevet

Greit nok at han tenker det, men at han sier det ut så du hører det er er jo helt på jordet :kari:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Greit nok at han tenker det, men at han sier det ut så du hører det er er jo helt på jordet :kari:

TS her

Det er det jeg har fortalt han, "Det gjør ikke noe at du tenker det selvølgelig, men hallo, hvorfor si det til den du er sammen med?" ... Han blir bare kjempe irritert. Vi hadde en krangel isted, hvor han da sa; "Jeg liker SKJØNNHET, jeg må jo få lov å si hva jeg syns er pent / tiltrekkende? Er det bare deg jeg kan syns er pen?"

Da sa jeg at det er helt normalt å skulle syns andre er pene, men at det er ikke noe jeg har lyst å høre han si / snakke om... Det skjønte han ikke

Skrevet

Respektløst.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Respektløst.

Takk, det er godt å vite at det er gutter/menn som også ser at dette er respektløst..

TS

• Liker 1
Skrevet (endret)

D

Endret av Cal09m16je1g
Skrevet (endret)

z

Endret av Cal09m16je1g
  • Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet

TS her

Det er det jeg har fortalt han, "Det gjør ikke noe at du tenker det selvølgelig, men hallo, hvorfor si det til den du er sammen med?" ... Han blir bare kjempe irritert. Vi hadde en krangel isted, hvor han da sa; "Jeg liker SKJØNNHET, jeg må jo få lov å si hva jeg syns er pent / tiltrekkende? Er det bare deg jeg kan syns er pen?"

Da sa jeg at det er helt normalt å skulle syns andre er pene, men at det er ikke noe jeg har lyst å høre han si / snakke om... Det skjønte han ikke

For en lite sjarmerende fyr...

Herre min hatt! Er han tilbakestående?? :blink:

Du får begynne å si det samme selv....

Den mannen var jammen meg lekker... Jeg elsker skjønne og lekre menn. :hjerter:

Skrevet

TS her

Dersom han ikke skjønner at det ikke er normalt å si sånt, så tror jeg forholdet kommer til å ende opp med at du får dårlig selvtillit :sukk:

• Liker 2
Skrevet

Ts: Sa han alt det der og sa "Jeg liker skjønnhet"? Hva i helvete.. Det er tilbakestående.
For meg er det helt bak mål å skulle si noe slikt til den man er sammen med og glad i.

Du fortjener mye bedre :hug:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Ja, jeg finner det svært lite sjarmerende å skulle høre slike ting, når han også vet at det plager meg..
Noe som også er ugreit er at hvis jeg sier ifra om at det ikke er ok for meg, virker det som om det er han som skal ha lov til å bli drit sur på meg som sier ifra.

Skrevet

Æsj, for en kvalm og respektløs fyr. Ikke finn deg i det!

Takk for at du delte dette med oss, nå setter jeg bare enda mer pris på den flotte kjæresten min. :hjerte:

• Liker 3
Skrevet

Ta igjen!! Du har prøvd å si i fra at dette liker du ikke, og han er ikke interessert i å jekke seg ned. Du får finne en film med masse kjekkaser i som dere kan se på og så sier du f.eks noe som dette: ÅH! Han der var jævlig deilig!! Han har sikkert en stor og deilig.. #%>|}{!

..Så smiler du ditt søteste smil og ser hva han sier. ;)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det gjorde kjæresten min, EN gang. Han har en litt overvektig kompis som var sammen med ei veldig pen dame. Han kommenterte noe som at det var rar kombinasjon og at hun dama var hot.

Det ble ikke en kjekk kveld, jeg ble irritert. Sa han måtte vel tenke dette, men å fortelle meg han syns dama var hot var bullshit. Han unnskyldte seg og prøvde å forklare hva han mente. Det er greit nok det, men jeg vil ikke høre det.! :)

Anonymous poster hash: e96a5...9ba
AnonymBruker
Skrevet

Det gjorde kjæresten min, EN gang. Han har en litt overvektig kompis som var sammen med ei veldig pen dame. Han kommenterte noe som at det var rar kombinasjon og at hun dama var hot.

Det ble ikke en kjekk kveld, jeg ble irritert. Sa han måtte vel tenke dette, men å fortelle meg han syns dama var hot var bullshit. Han unnskyldte seg og prøvde å forklare hva han mente. Det er greit nok det, men jeg vil ikke høre det.! :)

Anonymous poster hash: e96a5...9ba

Skjønner at det ikke er noe kjekt, å ikke rart at kvelden deres ble ødelagt - vår dag i dag ble helt ødelagt. Første dagen jeg har fri på lenge, vi skulle gjøre noe hyggelig sammen - jeg hadde til å med vært å kjøpt vin i går for å overraske han med god middag å vin, men ender med at han drar ut med venner og jeg ble sittende igjen hjemme som "reagerte helt unødvendig på det" ifølge han.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...