AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Jeg har barn på 7, 5 og 3 år som ønsker seg noe alla ds eller psp. Er det noen her som har erfaringer med forskjellige håndholdte spillkonsoller og kan anbefale oss noen? Noen bra spill til?Anonymous poster hash: 9d9d1...008
Gjest Tekola Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 Nintendos konsoller er bygget for å tåle mye, etter min erfaring, så jeg vil absolutt anbefale DS! Mario-spillene er jo veldig populære, og med god grunn
Okapi Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Nintendo DS er nok et bedre valg for dem, ville jeg tro. 2DS er kanskje det beste for de yngste barna, men for de litt eldre kan jo 3DS eller 3DS XL være verdt et valg. Jeg ville uansett ikke kjøpt forrige generasjon (DS, DS Lite, DSi, DS XL) nå, spillproduksjonen der har mer eller mindre stoppet opp, og spillene er uansett ikke så mye billigere.
Safira Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Nintendo 3DS (evt. 2DS for minstemann)!Morsomme spilll for både store og små (og bakoverkompatibel med DS-spill). Spill: - New Super Mario Bros 3D - Super Mario 3D Land - Mario Kart 7 - Kanskje TLoZ: Ocarina of Time/A Link Between Worlds (For eldstemann, vanskelig for de mindre) Nintendogs er populært hos mange små. Finnes også spill på eshop'en, er helt sikkert noe som vil falle i smak der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå