AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Kjæresten min jobber på sjøen, og eneste mulighet vi har til å prate sammen er via tlf/sms når han har dekning.. men kvelden før han reiste så fucka telefonen hans seg til, og han hadde ikke mulighet for å få tak i en ny før han skulle dra. Vi har ikke vært sammen så lenge, og er vant med å være sammen/ha kontakt hver dag. Han har heller ikke vært borte fra meg i mer enn 2 uker før pga jobb, men nå som det er sommer så er det mye lengre arbeidsperiode. Han har bare vært borte litt under en uke nå, men jeg holder på å bli gal! Savner å høre fra han, er redd for at han "glemmer" meg, savner å ha kontakt med han, se han.. Vet ikke hva jeg skal gjøre! I tillegg så har jeg veldig lite å gjøre på om dagene. Jeg har fått få vakter de neste par ukene, de fleste av de få vennene mine er opptatt med jobb/kjæreste osv.. og jeg sitter hjemme og kjeder meg.. Prøver å få dagene til å gå med trening, men 1-1,5 t daglig er ikke mye når døgnet består av 24 timer. Noen forslag til hva jeg kan finne på alene/ hvordan takle at jeg ikke får se/høre fra kjæresten på lang tid? Anonymous poster hash: 5cba3...55b
Kraula Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 Bruk tiden til å være sammen med venner og venninner, familie når de har mulighet og ha det hyggelig! Dra på kjøretur, grill-dag, svøm i havet og kos deg når det er fint vær ute. Bare noen få timer hjelper jo på til å få dagen til å gå, selv om de ikke har mulighet til å tilbringe hele dagen sammen, og vet du: det er ganske deilig å gjøre det alene også! Når det er dårlig vær kan du kose deg inne med en bok (si gjerne fra om du trenger forslag!), eller om du foretrekker det, hva med å spille et spill? Lære deg en ny ferdighet? Et nytt språk? Kanskje et språk som tilhører et land du og kjæresten kan besøke når han kommer tilbake fra jobb. Dette ordner seg!
Infinite Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Selv om det kanskje ikke er til særlig trøst, så vil jeg nok tro at han har det værre enn deg.
tunaen Skrevet 21. juni 2014 #5 Skrevet 21. juni 2014 Bli hekta på en serie du ikke har sett, og se slle episodene fra begynnelse til slutt. Eller spill noe. Lån gitar og lær deg med den. Bøker er bra. (Men man kan jo bli litt rastløs). Hva som helst som krever konsentrasjon, liksom.. Håper at disse ukene går fort. Er selv i et avstandsforhold, og tiden går saakte nå når jeg ikke har jobb eller studier... Prøver, i likhet med deg, til å få tiden til å gå fortere. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå