Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er lei av å ha langt hår som stort sett er i veien,henger fast i ting,floker seg osv.kommer til å klippe det kort tenker jeg.er det andre her som synes at håret er slitsomt i lengden?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klippet mitt lange og tykke hår i dag og er kjempefornøyd:)

Nå rekker det til litt under ørene og er lett og luftig.

Anbefales:)

Anonymous poster hash: 06e67...31c
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har langt hår, samt extensions som tilfører ca. 10 cm ekstra. Er drittlei! Vil klippe meg kort, tenker på en lang bob eller noe lignende, men er ikke helt sikker enda.. Kjæresten vil selvsagt at jeg skal beholde det lange håret.

Skrevet (endret)

Jeg hadde en intensjon om å spare til langt etter jeg snauklippet meg for to år siden.
Det er på veldig god vei, men jeg tror ikke jeg har anlegget for å spare til så langt som jeg ønsker for jeg er så lei av å dra ut hår i dusjen, floker/tugger, vondt når jeg grer, at det er veien, at småhår stikker ut overalt på toppen, etc.
Så på onsdag blir det Emma Watson kort igjen :P

Endret av Haugenjenta
  • Liker 1
Skrevet

Begynner også å få ganske så langt hår, nesten ned til korsryggen, og selv om jeg har lyst til å klippe meg til tider har jeg alltid, uten unntak, angret ved tidligere hårklipp.

Ser også mye yngre ut nå som jeg har langt hår (og det er noe jeg ikke trenger :P ), men er så redd for å angre meg!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde langt hår, omtrent til midt på ryggen. Har klippet meg kort i etapper, først til skuldrene, så bob, så en litt "lang" pixie, så barbert på sidene og med lang lugg, deretter kort lugg. Etter å ha klippet meg kort har jeg aldri fått så mange komplimenter for håret mit. Folk stopper meg i butikker og på gata, på skolen og på trening for å snakke om håret mitt. Da jeg hadde langt hår var jeg bare nok en kjedelig jente med langt hår, med kort hår utstråler jeg plutselig noe helt annet. Jeg liker det! :D

Anonymous poster hash: 27d86...706
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

nok en kvinne som er iferd med å "gi opp" utseende sitt..

Anonymous poster hash: c4540...5eb
Skrevet

Jeg hadde hår til rumpa helt til jeg var tidlig i 20 åra og så ble jeg møkk lei. Klippet meg til rett under øra i masse lag. Mutter'n holdte på å svime av, men fikk ellers mange komplimenter :laugh:

Skrevet

Flere av dere som har fått pm av TS ang å bli med på video?

AnonymBruker
Skrevet

ja,jeg har meldt meg som modell.gleder meg.

Anonymous poster hash: 23eb4...1e2
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Jeg har litt langt hår, ikke helt ned til skuldrene, men nesten. Å jeg er gutt/mann. Synest det er en perfekt lenge. Ikke for langt å ikke for kort. Setter det en del opp også. Ikke på grunn av d er plagsomt, men for jeg liker d. Men skjønner at de som har veldig langt hår kan bli lei. Jente er fine både med langt hår og kort hår :]

Skrevet

Har "alltid" hatt langt hår, men prøvd med kort flere ganger, forskjellige frisyrer. Uansett hva jeg har gjort har jeg angret, så de siste årene har jeg hatt det til midt på ryggen. For meg er det passe langt (kjæresten vil helst jeg skal ha det enda lenger), setter det i en strikk/spenner når det er i veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...