Gjest Ethereal Skrevet 21. juni 2004 #1 Skrevet 21. juni 2004 Siden jeg ikke helt takler parfymer for tiden, tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på en slik bodyspray, og kjøpte Art of Spa fra Helena Rubinstein, i Purity (blå). Den lukter helt fantastisk rent og mildt, men dagen etter våknet jeg med knallrød, sviende hud på halsen. I dag morges var det enda verre, så jeg fant ut at jeg skulle reklamere. Jeg fikk levert den tilbake der jeg hadde kjøpt den, men nå sitter jeg med et gavekort på 380 kroner, og absolutt ingen ønsker. Det eneste jeg kunne tenke meg, selges dessverre ikke på Esthetique. Men jeg er glad jeg fikk returnert den
Grooo Skrevet 21. juni 2004 #2 Skrevet 21. juni 2004 Så bra du fikk returnert den i alle fall, er ikke alle steder de er så vennlige. Gavekortet varer vel en stund, så du (eller noen du kjenner) får nok nytte av det før eller senere...
Gjest Ethereal Skrevet 21. juni 2004 #3 Skrevet 21. juni 2004 Gavekortet er vel gyldig i ett år, og det dukker vel opp noe jeg har lyst på før eller siden. Akkurat nå har jeg bare lyst på bodyspray (naturlig nok), skal teste en hos hudpleieren.
liv Skrevet 21. juni 2004 #4 Skrevet 21. juni 2004 du får spare den litt, kanskje du kan bruke det på noen gaver til andre? Eventuelt til jul...
Gjest Étoile Skrevet 21. juni 2004 #5 Skrevet 21. juni 2004 Gavekortet er vel gyldig i ett år' date=' og det dukker vel opp noe jeg har lyst på før eller siden. Akkurat nå har jeg bare lyst på bodyspray (naturlig nok), skal teste en hos hudpleieren.[/quote'] Prøv Precieuse Ondee fra Matis, lukter nyyyydelig! :D Allergisk reaksjon hørtes lite festlig ut gitt, godt du fikk byttet den! Det dukker jo alltids opp noe man har bruk for...
Gjest Ethereal Skrevet 21. juni 2004 #6 Skrevet 21. juni 2004 Jeg tror jeg skal prøve den, ja. Luktet friskt og godt, og ikke for påtrengende. Hvor mye betalte du for den? Tror jeg skal til byen en tur i løpet av uka
glaciera Skrevet 21. juni 2004 #7 Skrevet 21. juni 2004 Har du prøvd Sensi White Notes fra Armani? Kjempegod sommerduft!!
Gjest Ethereal Skrevet 21. juni 2004 #8 Skrevet 21. juni 2004 Har du prøvd Sensi White Notes fra Armani? Kjempegod sommerduft!! Jeg har prøvd den, men synes den likner J'Adore. Ikke helt min stil. Men takk for tipset
Gjest Étoile Skrevet 21. juni 2004 #9 Skrevet 21. juni 2004 Jeg tror jeg skal prøve den' date=' ja. Luktet friskt og godt, og ikke for påtrengende. Hvor mye betalte du for den? Tror jeg skal til byen en tur i løpet av uka [/quote'] Jeg betalte 495,- for 100ml. Er helt hekta på den for tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå