AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Dame 1 og dame 2 finner tonen og dater/holder på i 1-2 års tid. Så finner dame 2 ut at hun vil tilbake til sitt heterofile liv og finner seg en ny mann. Hun er sammen med denne mannen nå. Så treffes dame 1 og 2 igjen som venner, men det ender opp i sengen. Er dame 2 utro mot hennes mann da, eller er det noe helt annet når det er med en dame og ikke en mann?? Synspunkter tas i mot med takk. Anonymous poster hash: 5343e...6bd
FruRaeder Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 Ja, dame nr. 2 er utro, med mindre mannen syns det er ok. 2
Gjest New_Girl Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Det er jo bare den aktuelle mannen som kan svare på om dette er utroskap. Alle par har sine grenser. Men jeg vil tro at de fleste anser dette som utroskap. Jeg hadde hvert fall sett på det som utroskap om min mann hadde sex med en mann. Og selv om man er bifil så vil jeg ikke tro at det er fritt frem for å ligge med noen av det samme kjønn når man er i forhold. 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #4 Skrevet 21. juni 2014 Jeg syns det er like mye utroskap om den man er utro med er av samme kjønn. Anonymous poster hash: f4b38...eb1 1
bergen2 Skrevet 21. juni 2014 #5 Skrevet 21. juni 2014 Ja det er utroskap om ikke annet er definert av paret i forkant. 3
Aurora_Versailles Skrevet 21. juni 2014 #6 Skrevet 21. juni 2014 Svaret er vel egentlig ja, men likevel føler jeg det ikke er like alvorlig... hm..
Fionnuala Skrevet 21. juni 2014 #7 Skrevet 21. juni 2014 Ville kategorisert det som like mye utroskap som om det hadde vært med en mann, MEN jeg tror nok at det for en del menn kanskje kunne vært lettere å tilgi - spesielt om det kun var sexen uten følelser.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #8 Skrevet 21. juni 2014 Siden det er en tidligere elsker ville jeg sagt ja. Og hun nok er bifil. Hadde min mann vært bifil og hatt sex med annen mann (som var tidligere elsker) hadde jeg sett på det som det. Hadde derimot damen kun vært hetrofil, det var ei vennine som også var hetrofil. Da kan jeg se at det er en vurderings situasjon mn er jo på kanten det også for noen. Anonymous poster hash: 09063...d53
Commander Skrevet 21. juni 2014 #9 Skrevet 21. juni 2014 Om ikke annet er avtalt er det utroskap. Hva er alternativet? Oralsex eller penetrering med plast er ikke sex?? 1
Veggdyret Skrevet 21. juni 2014 #10 Skrevet 21. juni 2014 Jeg anser all kontakt med andres kjønnsorganer som utroskap, uansett kjønn. (Selvfølgelig unntak for legebesøk og andre pleietrengende situasjoner, om noen skulle ønske å kvervulere.) 3
Mrs Smith Skrevet 21. juni 2014 #12 Skrevet 21. juni 2014 Ja, men ofte tror jeg ikke mannen har så mye i mot det faktisk så det blir litt sånn, tjaa.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #13 Skrevet 21. juni 2014 TS her. Men hvordan skal dame 1 tolke dette? Si at hun ønsker dame 2 tilbake, men dame 2 egentlig bare leker med henne. Bør vennskapet avsluttes og settes strek over? Dame 2 vil nok ikke se på dette som utroskap, men heller en morsom greie. Følelser skal ikke snakkes om. Dame 1 sitter igjen helt tom og forvirret så det holder. Anonymous poster hash: 5343e...6bd
SiMa Skrevet 21. juni 2014 #14 Skrevet 21. juni 2014 Ja, jeg vil si det er utroskap. Hvis paret ikke er blitt enige om egne grenser, er sex med en annen partner utroskap. Når det er sagt, er det godt mulig at en mann lettere vil kunne tilgi dama når det er snakk om sex med en annen dame. Dame 1 får nok ikke dame 2 tilbake. Tviler på om det hjelper at hun "sladrer" til mannen heller. Kanskje forholdet mellom dame 2 og mannen tar slutt, men dame 2 vil nok ikke gå tilbake til "den som ødela forholdet". Hva dame 1 skal gjøre er helt opp til henne. Klarer hun å beholde vennskapet og samtidig legge de romantiske følelsene til side? Eller vil vennskapet være med på å holde kjærlighetssorgen i live? Hvis vennskapet skal bevares bør dame 1 klare å ta inn over seg at det aldri blir noe med dame 2, og heller se seg om etter en annen.
Gjest Lille-pus Skrevet 21. juni 2014 #15 Skrevet 21. juni 2014 TS her. Men hvordan skal dame 1 tolke dette? Si at hun ønsker dame 2 tilbake, men dame 2 egentlig bare leker med henne. Bør vennskapet avsluttes og settes strek over? Dame 2 vil nok ikke se på dette som utroskap, men heller en morsom greie. Følelser skal ikke snakkes om. Dame 1 sitter igjen helt tom og forvirret så det holder. Anonymous poster hash: 5343e...6bd Du er dame 1, er du ikke? En situasjon hvor du føler at du er brukt som et leketøy og så slengt tilside i en krok... et slikt vennskap ville jeg personlig lagt i isboksen. - ingen trenger 'venner' som man er hodestups forelsket i, man gjør best i å skape distanse inntil temperaturen i følelseregisteret har sunket betraktelig. - ofte når man selv har funnet et annet menneske som gjengjelder ens egne følelser.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #16 Skrevet 21. juni 2014 Du er dame 1, er du ikke? En situasjon hvor du føler at du er brukt som et leketøy og så slengt tilside i en krok... et slikt vennskap ville jeg personlig lagt i isboksen. - ingen trenger 'venner' som man er hodestups forelsket i, man gjør best i å skape distanse inntil temperaturen i følelseregisteret har sunket betraktelig. - ofte når man selv har funnet et annet menneske som gjengjelder ens egne følelser. Yes, I am :frown: Sitter her som en forvirret hund akkurat nå. Vet ikke hva jeg skal gjøre, eller om jeg i det hele tatt skal tørre ta samtalen. Noe ligger i luften, men sier ikke jeg noe blir det tyst i andre enden for evig. Dame 2 foretrekker å ikke snakke om noe, for da forsvinner kanskje alt....hun har litt den mentaliteten. Men, det sliter meg i stykker innvendig å vite at hun er med meg ene helgen og så neste er hun hos han. No good! Men, jeg har fortsatt følelser for henne og da er det enda vanskeligere å gi slipp. Da tar man ofte det lille man får, selv om man vet at det ikke betyr noe følelselmessig for den andre personen. Anonymous poster hash: 5343e...6bd
Crobern Skrevet 21. juni 2014 #17 Skrevet 21. juni 2014 Om du må spørre så er det utroskap. Så lenge en får slike tanker selv, så vet man at det ikke er ok. I en slik situasjon som dette, så ville jeg personlig sett på dette som utroskap,
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #18 Skrevet 21. juni 2014 Da kan jeg vel egentlig konkludere med at de fleste er enige med meg om at JA, det er utroskap selv om det er med en av samme kjønn. Takk for tilbakemeldinger. Anonymous poster hash: 5343e...6bd
Cascade Skrevet 21. juni 2014 #19 Skrevet 21. juni 2014 Tror ikke helt du vet hva utroskap er nei....
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #20 Skrevet 21. juni 2014 Tror ikke helt du vet hva utroskap er nei.... Ok?? Jeg mener det er utroskap, men ville gjerne høre andres synspunkter. Men du om det. Anonymous poster hash: 5343e...6bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå