Suzy Skrevet 21. juni 2004 #1 Del Skrevet 21. juni 2004 Er det noen som har prøvd Protein Delight - fra proteinfabrikken? Er det så bra smak på det som de reklamerer med? Har spist opp (vel drukket) en kjempeboks med pulver (husker ikke hva det het), men det smakte ikke særlig godt... Noen anbefalinger??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 21. juni 2004 #2 Del Skrevet 21. juni 2004 Den smaker godt.. Men kan bli litt "søtaktig" og det klarer ikke jeg.. Bruker den vanlige whey tech sjokolade fra PF.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 21. juni 2004 Hm.. den jeg brukte var med skogsbær-smak og den smakte papp med e-stoff-tilsetning. Alt må jo være bedre enn det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2004 #4 Del Skrevet 21. juni 2004 Hm.. den jeg brukte var med skogsbær-smak og den smakte papp med e-stoff-tilsetning. Alt må jo være bedre enn det... Er det og det har jeg hjemme , men jeg husker ikke hva den heter Skal sjekke jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 21. juni 2004 #5 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg har en fra Proteinfabrikken med sjokoladesmak, og den anbefales IKKE! Smaker brent melk og har ekkel konsistens. Det minst ekle proteinpulveret jeg har brukt, var fra Twinlab. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 21. juni 2004 Twinlab... skal notere meg det. Selger de noe som smaker bruktbart i vanlige helsekostbutikker da? Om jeg kan kjøpe over disk er jeg mest fornøyd med det... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 21. juni 2004 #7 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg har egentlig gitt opp hele styret; det blir veldig dyrt, og effekten uteble for det meste. Men hvis du vil ned i vekt, og ikke får i deg nok proteiner fra kosten, kan det nok ha sin misjon. Eller hvis du vil bygge muskler seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 21. juni 2004 #8 Del Skrevet 21. juni 2004 Spis kylling. tunfisk(i vann ikke i olje) og egg.. Der har du all proteinen du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 21. juni 2004 #9 Del Skrevet 21. juni 2004 Anbefaler ProteinIsolateTM fra Tech Nutrition! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 21. juni 2004 #10 Del Skrevet 21. juni 2004 Enig med Donnie Darko, men som sagt trenger en kropp som trener 1.5-2 g protein pr kilo kroppsvekt, og det er et nivå veldig få jenter klarer å få i seg. Skummet melk er også en bra proteinkilde (proteinpulver er for det meste laget av myse) Nøtter inneholder endel proteiner Belgfrukter soya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 21. juni 2004 Joda - jeg spiser minst to egg hver eneste dag og prøver ellers å holde protein-nivået på maten så høyt som råd er.. men det viser seg å være veldig lettvint med en liten proteinshake i ny og ne også... Hvorfor skal man spise tunfisk i vann og ikke i olje forøvrig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 21. juni 2004 #12 Del Skrevet 21. juni 2004 Anbefaler ProteinIsolateTM fra Tech Nutrition! Jepp den bruker gubben også, den er visst både veldig bra og god. Kan kjøpes på http://www.tech-nutrition.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 21. juni 2004 #13 Del Skrevet 21. juni 2004 Vel selve webshoppen er her: http://www.athletic-city.no/shop/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 21. juni 2004 #14 Del Skrevet 21. juni 2004 Hvorfor skal man spise tunfisk i vann og ikke i olje forøvrig??? Pga fettprosent/kaloriinnhold. Men det kommer litt an på type fett også; olivenolje er jo ganske nyttig generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #15 Del Skrevet 21. juni 2004 Pga fettprosent/kaloriinnhold. Men det kommer litt an på type fett også; olivenolje er jo ganske nyttig generelt. Det er det jeg har trodd... Jeg elsker tunfisk i olje, men liker ikke den i vann noe særlig Sikka - takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 21. juni 2004 #16 Del Skrevet 21. juni 2004 Disse synes jeg er gode: Dalblad's Whey Class, Dalblad's Three in One (bruker den nå) og Ultimate Nutritions sitt Whey pulver. Enig at man like så godt kan spise proteinrik mat. Men whey-protein (myse) er raske proteiner, de tas opp raskt og er det beste å ta rett etter trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #17 Del Skrevet 22. juni 2004 Enig at man like så godt kan spise proteinrik mat. Men whey-protein (myse) er raske proteiner, de tas opp raskt og er det beste å ta rett etter trening. Takk for tips Lady :-) Også enig at det er en fordel å få i seg protein fra kosten, men i mitt tilfelle vil det si 150 g (regnet etter 2 g pr kroppsvekt) hver dag og det er temmelig mye... Trodde forøvrig at man skulle ha i seg noe karbohydratrikt etter trening...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 22. juni 2004 #18 Del Skrevet 22. juni 2004 Rett etter trening bør du spise karbohydrater, som for eksempel en banan e.l. Men når du kommer hjem, er det viktig med påfyll av proteiner. Jeg prøver for det meste å få det i form av mat. Men hvis jeg finner proteinpulver som ikke har så ekkel konsistens, så kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 22. juni 2004 #19 Del Skrevet 22. juni 2004 Jepp, lurt å ta spise raske karbs rett etter trening og proteiner ca. en halvtime etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #20 Del Skrevet 22. juni 2004 Det er pokker meg ikke lett... Jeg spiser ofte havregrynsgrøt kokt på melk, med kanel og revet grønt eple etter trening (mest fordi det er så godt, men også) fordi jeg har trodd at det er greit med mye karbohydrater da... Er dette feil da? :klø: Og det blir gjerne etter dusjen, så en halvtimes tid etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå