Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker bursdagsgave. Lurer på hva som er vanlig der ute. Vært sammen i fem år.

Anonymous poster hash: e9925...4d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker bursdagsgave. Lurer på hva som er vanlig der ute. Vært sammen i fem år.

Anonymous poster hash: e9925...4d2

Det kommer helt an på økonomien

Anonymous poster hash: 134b6...a2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som student prøvde jeg å skrape sammen en 1000 lapp hvertfall til gave. Nå som jeg har god lønn bryr jeg meg mindre om prisen, kjøper det han ønsker seg.

Anonymous poster hash: dc2a4...1d6

Skrevet (endret)

Tenker ikke så mye på pris, så lenge det ikke går ut over månedens regninger. Gir sambo noe jeg vet han blir glad for.

Om det er noe til 10 kroner eller 10 000 kroner spiller vel ingen rolle så lenge du har råd til det, og du vet han vil sette pris på det.

Endret av seductive
  • Liker 2
Gjest Awzm me
Skrevet

Jeg brukte 2000 på min kjæreste sin bursdagsgave®. Var litt mer enn hva jeg hadde råd til, men han er så søt at jeg syntes han fortjente det han fikk :D

Skrevet

Det kommer an på økonomien og på prioriteringer der og da. Det har vært år hvor verken jeg eller han har gitt noe materalistisk til den andre i bursdagsgave og det har vært år hvor det har vært både den ene og den andre tusenlappen som har flydd avgårde uten at jeg har sett på kviteringen en gang.

Så har vi også samme syn som seductive at gleden og nytteverdien i presangen går alltid milevis foran prislapp enten den viser 10 kr eller 10 00 så lenge en har råd til å leve etterpå.

Skrevet

Gaven min til kjæresten er å få fikset tenna hans da det er noe som har plaget han i flere år. Han har nettopp hatt bursdag, og har ikke fått gjort det ennå. Men regner med 4000-7000.

Men det er verdt det siden det er noe som betyr så mye for han :)

Skrevet

Vi har vært sammen i halvannet år. I fjor brukte jeg 700-800. Vet ikke helt hvor mye jeg kommer til å bruke i år, spørs om det er noe han faktisk trenger eller ikke, men det blir ikke mer enn 1500.

Skrevet

Har pleid å bruke mellom 2000 - 4000, men i år blir det nok ikke i nærheten av dette, da jeg er en fattig student :P

Gjest New_Girl
Skrevet

I år ble det rundt en tusenlapp. Da han fylte 30 ble det en del mer.

Men det spørs hva han ønsker seg også. Han har egentlig alt og ønsker seg aldri noenting, så ser ikke poenget i å bruke mange tusen på gave da. Da kan vi heller bruke de pengene på noe vi trenger eller ferietur.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte ca 2000 på bursdagsgave, 1200 på julegave. Kommer jo veldig ann på økonomi, hadde ikke brukt det eller hatt dårlig samvittighet dersom jeg hadde dårlig råd/var student :)

Anonymous poster hash: a93d7...5c0

• Liker 1
Skrevet

Det kommer an på alder, livssituasjon og økonomi. Jeg har gitt fra 500 til 4000.

Skrevet

Det er forskjellig fra år til år. Noen ganger 500-2000 kr. Sist år var det klokke, dette året parfyme og neste år blir det ny sykel til han eller reise med han på krus,så det går mye an på hva han ønsker seg. så lenge han gir meg en :hug: klem og er glad over gaven. (bryr jeg meg ikke om prisen. )

AnonymBruker
Skrevet

Til stor dag som deltid(nestenheltid)sarbeidende student brukte jeg 2000, men i år skal jeg bruke omtrent 1000. Har brukt mellom 800-1500 til jul. Tror nok han har brukt mindre på meg enn jeg på han, men han har ikke jobbet like mye som meg, og alle gavene hans har vært utrolig godt gjennomtenkte (i større grad enn mine, selv om jeg selvsagt forsøker å være gjennomtenkt).

Anonymous poster hash: 50f6d...2fd
AnonymBruker
Skrevet

Det varierer litt. Men stort sett minst en tusenlapp. Vi har vært sammen i syv år, og jeg har vært student hele tiden.

Anonymous poster hash: 2716b...a6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...