AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Hei. Jeg har oppkjøring på mandag, og jeg føler jeg snart knekker sammen, eller at jeg kommer til å knekke sammen på selve oppkjøringa... På en måte føler jeg meg klar, men samtidig så er jeg så sykt nervøs for å stryke, det står litt på spill nemlig. Jeg starter i ny jobb på mandag også, på et sykehjem, skal hovedsakelig jobbe i hjemmetjenesten og da trenger jeg jo så klart lappen. Arbeidsgiveren min vet at jeg har oppkjøring snart, og at det ikke er garantert at jeg står.. det verste som kan skje om jeg stryker med tanke på jobb er vel at jeg må bytte til å jobbe inne på sykehjemmet istedenfor. Det er iallefall det fornuften min forteller meg, men jeg er fortsatt redd for at jeg står uten jobb hvis jeg ikke står, så akkurat det gjør meg mer nervøs og stressa. En annen ting som gjør meg mer nervøs er at det virker som alle forventer at jeg står. Det er jo bra de har tro på meg, men jeg har en fæl følelse av at dette kommer til å gå til helvete. Jeg er ingen perfekt sjåfør, jeg gjør småfeil, og jeg er sååå redd for at jeg kommer til å gjøre noe feil på oppkjøring. Har en tendens til å bli ekstra nervøs og anspent når jeg kjører med kjørelærer i motsetning til å kjøre med broren min, hvor jeg da slapper heeelt av. Hvordan skal det da gå med sensor?? Hadde det ikke vært for jobben hadde jeg utsatt hele greia... Det er bare så mye som skjer nå.. Kjæresten min slo opp med meg for en uke siden, og jeg vet ikke helt hvordan jeg takler det heller.. Det er liksom oppkjøring, opplæring i ny jobb og kjærlighetssorg på samme gang. Vet ikke helt hvor vi har hverandre heller, og tenker på alt dette hele tiden, vet ikke hva jeg skal gjøre... Anonymous poster hash: 7ced7...b1c
Mr_White Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 (endret) Hei TS, mye på en gang her, kanskje du kan prøve å dele det opp litt? Lørdag: Finn en god venninne som kan takle at du gråter ut din kjærlighetssorg (det å gråte kan ha en lindrende effekt i etterkant) Søndag: Gjør noe gøy, positivt, slapp av. Mandag: Oppkjøring er bare første delen av den nye jobben som du allerede har fått, dette skal gå bra Å sitte å skrive dette er veldig lett i forhold til å faktisk utføre dette, men det er et forslag på hva jeg ville prøve å gjøre i din situasjon. Endret 20. juni 2014 av Mr_White
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå