Gå til innhold

Farge på barnehagesekk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken farge burde vi ha på barnehagesekken?

Hun kan jo ikke lese så vi vil velge en sekk som hun vil kjenne igjen som sin egen. Da er det jo viktig å tenke på og vurdere hvilken fargeman burde velge. Og hvilke farger man får dem i.

Hva med rød? Tror dere ikke de fleste har rosa sekk? Eller lilla? At rød er en sjeldnere farge på barnehagesekk?

Har tatt meg fri fra jobben på mandag, så skal ta avgjørelsen da, så alle råd tas imot med STOR takk!

Anonymous poster hash: f254a...166
Videoannonse
Annonse
Gjest iGirl
Skrevet

First world problem. Godt at du fikk fri fra jobb for å ta denne avgjørelsen da i det minste.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Min har gul berganssekk, de andre har stort sett blå, rosa og rød

Anonymous poster hash: 4adf8...ff6
Gjest Kvinneline
Skrevet

Jeg jobber i barnehage, og har tenkt på dette flere ganger faktisk. "Alle" barna barn har jo lik sekk :laugh: Foreldrene skriver jo navn inne i sekken, men det er plutselig veldig enkelt når den ene jenta kommer med sin grønne sekk.

Min erfaring er at guttene er mer variert i forhold til sekkvalg, men det går mye igjen med disney bilene. De aller fleste jentene har som du sier, rosa eller lilla.

Skrevet

En regnbuefarget e jo lett gjenkjennelig :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette krever litt mer research. Du kan ikke ta avgjørelsen på hva du TROR - jeg ville brukt formiddagen på mandag til å besøke 3-4 representative barnehager i området og registrere hvilke farger og hvor mange som har hvilken farge. Da har du et mye sikrere beslutningsgrunnlag :)

Anonymous poster hash: 9f456...449

• Liker 6
Skrevet

Vist hun f.eks ønker en av fargene som er veldig vanlig som roaa, lilla, rød og blå. Så kan du feste noe på sekken som gjør at hun kjenner den igjen enkelt.

Det er det flere som har gjort hos oss :)

AnonymBruker
Skrevet

Dette krever litt mer research. Du kan ikke ta avgjørelsen på hva du TROR - jeg ville brukt formiddagen på mandag til å besøke 3-4 representative barnehager i området og registrere hvilke farger og hvor mange som har hvilken farge. Da har du et mye sikrere beslutningsgrunnlag :)

Anonymous poster hash: 9f456...449

Det var et supert forslag. Jeg hadde tenkt å sende ut et lite registreringsskjema til barnehagen, men kanskje jeg bare skulle satt meg i buskene utenfor og observert da de kommer på morgenen.

Tenkte også å lage en liten powerpoint presentasjon for mannen min, så han også blir med og tar det rette valget for vår lille Mari-johanna. Det er så mange fallgruver man kan gå i men nå føler jeg at vi sammen skal treffe den rette beslutningen for henne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var et supert forslag. Jeg hadde tenkt å sende ut et lite registreringsskjema til barnehagen, men kanskje jeg bare skulle satt meg i buskene utenfor og observert da de kommer på morgenen.

Tenkte også å lage en liten powerpoint presentasjon for mannen min, så han også blir med og tar det rette valget for vår lille Mari-johanna. Det er så mange fallgruver man kan gå i men nå føler jeg at vi sammen skal treffe den rette beslutningen for henne.

Bare pass på at det er du og ikke mannen din som sitter i buskene og følger med på barna. Innbiller meg at det kan bli dårlig stemning av det.

Anonymous poster hash: 82380...49c

• Liker 2
Skrevet

Har en blå Bergans til gutten vår. Funker helt fint. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Har en lilla fjellrevensekk. Med en knalloransje "nøkkelringbamse" hengende på. Men sekken henger jo på plassen hennes hvor det er et bilde av henne da, så tror det skal litt til å ikke finne sin egen;)

Anonymous poster hash: e7ae5...2ae

AnonymBruker
Skrevet

Tror du må ta fri hele uken for et så stort valg. Mandagen blir altfor lite!

Lykke til! :fnise:

Anonymous poster hash: 4900c...b82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

HAHAHAHHA! Her satt jeg og var litt sur og sliten, men NÅ. Jeg døøøør av latter! :-D

Anonymous poster hash: 66ea3...1c4

Skrevet

Helt hvit?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk faktisk mange seriøse svar! :hakeslepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...