AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Nevn 5 ting du liker, og 5 ting du ikke liker ved deg selv, utseendemessig.5 ting jeg liker med meg selv: Øynene mine (mandelformet) Leppene mine (Store) Nesen min (Liten, liker formen på den) Små og fin form på hender/føtter Kroppsfasongen min (timeglass figur)5 ting jeg ikke liker med meg selv: Håret mitt, er altfor tørrt og slitt etter for mye bleking Huden min uten sminke (rød og uren) Øyebrynene mine (Er så lyse, må alltid legge farge på dem) Puppene mine (føler de er for små, skulle gjerne hatt større) Rumpen min (For mye sprettrumpe) Anonymous poster hash: 2a2bf...de9
Dragomir Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 5 ting jeg liker med meg selv: Magen Leppene Håret Huden Øynene5 ting jeg ikke liker med meg selv: Øyenbryna Føttene Armene Tennene Ansiktsform
Gjest Citronella Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Liker: Høyde Tenner Hender Ansikt Hud Liker ikke: Hard hud under føttene Knølete knær på grunn av skader Antydning til dobbelthake Rumpe! Ønsker meg mer sprett Pigmentflekken på høyre legg
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Jeg liker kreativiteten min og misliker tendensen til å bekymre meg. Anonymous poster hash: 589ea...825
Gjest Belle âme Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 1. Latteren min. 2. Øyenfargen min. 3. Tennene mine. 4. Sjøltilliten min. 5. At eg er liten(Men eg kunne vært lavere) Liker ikke: 1. Lårene mine. 2. Magen min. 3. Trynet mitt(Ansiktsforma) 4. Puppene mine(for store) 5. Øyebrynene mine.
Apocalypse Skrevet 21. juni 2014 #7 Skrevet 21. juni 2014 5 ting jeg liker med meg selv: Øyne Hender Markerte kinnbein Hud Er ganske fornøyd med kroppen min med tanke på all den usunne maten jeg spiser 5 ting jeg ikke liker med meg selv: Rumpa, kunne gjerne vært fastere Munnen, føler den er for liten til resten av ansiktet "Bitchy resting face" Litt asymmetriske pupper Arr etter selvskading
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #8 Skrevet 21. juni 2014 5 ting jeg liker: - At jeg er slank - Øynene mine (nesten helt sorte og store) - Fingrene mine som er lange og tynne - Huden min - Armene mine, de er lange og tynne. Ikke liker: - Rumpen min. Synes den er liten - Håret mitt - Neglene mine - At hoftebeina mine stikker ut, så jeg kan ikke gå med stramme kjoler i fare for å se anorektisk ut. - Arr på knærne etter masse fall da jeg var liten. I tillegg har jeg et veldig elsk/hat-forhold til puppene mine, så visste ikke hvilken av listene jeg skulle skrive opp De er store og fine, men i tillegg synes jeg det er såå mye finere med små pupper. Anonymous poster hash: 4ec7b...4f1
following_angels Skrevet 21. juni 2014 #9 Skrevet 21. juni 2014 Syns det er morsomt at TS sier hun misliker rumpen sin fordi hun har for mye sprettrumpe. Kan vel aldri få for mye av det? Så også en annen kommenterte at hun ikke likte at hoftebeina stakk ut...det har jeg også, men jeg liker det xD Føles godt å kjenne noe hardt blandt fettet på hoftene mine Liker: Får fregner om sommeren Øyenvippene mine - de er lange og ser veldig fine ut med maskara Har små føtter og små hender Fargen håret mitt får om sommeren etter jeg har vært i syden At jeg er flink med sminke og hår/styling Liker ikke: At øyenvippene er så lyse så jeg ser veldig annerledes ut uten sminke Litt for mye fett på hoftene/mageregionen (ikke egentlig, er bare jeg som syns det) Haken min - har dobbelthake (på tross av at jeg er slank og tynn) og generelt bare stygg form på haken Profilen min (pga haken og stygg nese på siden) Å være 178 cm høy
Infinite Skrevet 22. juni 2014 #10 Skrevet 22. juni 2014 5 ting jeg liker: - Øynene mine, fordi de har en ganske spesiell blandingsfarge. - Rumpa mi, fordi det er den jeg har fått mest komplimenter for. - Brunfargen jeg til slutt oppnår etter mye soling. Tar en stund før jeg blir skikkelig brun, men når jeg først blir det, så får jeg en ganske dyp og gyllen farge. - Høyden min, fordi jeg er akkurat passe høy, hverken mer eller mindre. - Kragebeinet mitt, fordi det er ganske markert, uten at det ser anorektisk ut. 5 ting jeg ikke liker: - Puppene mine. De er alt for små. - Magen min, fordi selv om jeg egentlig er ganske slank, så syns jeg bestandig at magen min ikke er flat nok. - Ribbeina mine, fordi de er litt store og stikker for mye ut. - Beinlengden min. Selv om jeg er fornøyd med høyden min, syns jeg at det hadde vært finere om beina mine var litt lenger og overkroppen kortere. - Huden min. Har en del arr og pigmentflekker. Syns ikke for andre enn meg selv, men ikke fint selvfølgelig.
Puny Skrevet 22. juni 2014 #11 Skrevet 22. juni 2014 (endret) 5 ting jeg liker: magen min fordi den er flat Håret mitt fordi det er stort og langt og fint høyden min, fordi jeg er "venner med den" nå Puppene mine forde de er perfekte til min kroppstype leppene mine fordi de er fyldige 5 ting jeg ikke liker: øynene mine fordi de er mandelformet føttene mine fordi de er så små at det er vanskelig å finne sko neglene mine fordi de brekker fort leggene mine fordi de er litt for muskuløse hendene mine fordi jeg alltid har hatt komplekser for de... Endret 22. juni 2014 av Zereta
Sillicious Skrevet 23. juni 2014 #12 Skrevet 23. juni 2014 5 ting jeg liker med meg selv: - Øynene - Utstrålingen min - Fyldige leppene - Høyden min (175cm) - At jeg er slank, og lett for å bygge muskler. 5 ting jeg ikke liker med meg selv: - Pigmentet, blir aldri skikkelig brun - Høye hoftebeina mine, føler det får meg til å se formløs og feit ut bakfra.. -_- - Huden min - Håret mitt, krøllete, krusete og irriterende, tar lang tid å rette ut og få det til å se ok ut. - Nesa mi, fått en liten kul oppå etter brudd, vurderer å fikse på den, plager meg veldig.
Gjest Trollkarlen Skrevet 23. juni 2014 #13 Skrevet 23. juni 2014 Ser det er slitsomt å være kvinne. Ting jeg ikke liker: Tennene mine. Jeg har vært så lur å tatt valg som gjør at de ser verre enn verst ut. Ting jeg liker: Resten?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #14 Skrevet 23. juni 2014 5 ting jeg liker: -Leggene og knærne(av alle ting). -Tykt, sunt hår -Små og nette hender og føtter -Ørene mine(wtf ) -Selve størrelsen på puppene(ikke for store, ikke for små) 5 ting jeg ikke liker: -Små-tjukk(men ikke mye lengre! ) -Flat ræv -Puppene henger for langt ned -Blir ikke brun -Har ikke øyenbryn som vises Anonymous poster hash: 8822d...519
Apocalypse Skrevet 23. juni 2014 #15 Skrevet 23. juni 2014 - Høye hoftebeina mine, føler det får meg til å se formløs og feit ut bakfra.. -_- Åh, du er ikke alene... 1
Fiolinisten Skrevet 23. juni 2014 #16 Skrevet 23. juni 2014 5 ting jeg ikke liker med meg selv. - Lovehandles. - Skjeve hofta. - Huden generelt - Lårene. - Leggene pga. operasjoner, stygge arr. 5 ting jeg liker - Øynene - munnen - Hendene mine - Brystene - Hårfargen og tykkelsen på håret. Jeg tok det i den rekkefølgen jeg, så det positivet veiet opp for det negative.
Howl Skrevet 23. juni 2014 #17 Skrevet 23. juni 2014 (endret) *slett* Endret 20. desember 2016 av Howl
Skilpadden Skrevet 23. juni 2014 #18 Skrevet 23. juni 2014 Ting jeg liker: Utstrålingen min. Og at når jeg finner noe ved meg som jeg ikke liker, finner jeg en måte å akseptere det på. Etterhvert blir jeg venn med denne ''mindre pene siden''. Men en ting jeg ikke klarer å bli helt venn med er dog nesa mi, og den skal jeg fikse på ved første mulighet.
CHS Skrevet 23. juni 2014 #19 Skrevet 23. juni 2014 Ting jeg liker med meg selv: Øynene. Store og mørke, selv om de kunne vært større. (Elsker store øyne) Puppene. Huden. Har myk og nokså uren hud. Små hender og føtter. At kroppen min er frisk og at jeg ikke har noen funksjonshemninger. Ting jeg ikke liker med meg selv: "Permanent muffintop" Ugghhhgg. Nesa. Tennene. Neglene, de sprekker ALLTID. Hodeformen min. Aaaaltfor lite hodet.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #20 Skrevet 23. juni 2014 Fem ting jeg liker ved meg selv utseendemessig: Øynene (jeg liker at de er store) Håret (langt og tykt) Leppene (fyldig og fin form) Høyden (er petit) Vekta (lett for holde vekta) Fem ting jeg ikke liker: Tenner Nesen Magen korte bein litt vel hårete Anonymous poster hash: 4c820...afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå