annnonymmann Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 (endret) bb Endret 21. juni 2014 av annnonymmann
Wiola Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Se an hvordan hun er neste gang dere er sammen. Oppfører hun seg rart da kan du jo spørre om det er noe i veien? Kanskje hun ikke er klar over det selv. Kankje det bare er det at hun er blitt mer trygg på deg, og av den grunn ikke sender like mye? Eller kanskje det er at hun ikke lenger er like interessert? Det kan skyldes så mangt, men svaret får du kun av å spørre henne. Om dere bor langt fra hverandre, eller at det av en eller annen grunn er lenge til dere ser hverandre igje kan du jo ringe henne. Du kan jo se an hvordan hun høres ut på tlf. Virker hun rar da ville jeg bare spurt rett ut om noe er galt. F.eks: Du: " Er alt bra med deg om dagen? Er det noe galt? Hun: "Nei, hvordan det?" Du: " Jeg bare føler at du ikke tar så mye initiativ eller kontakt som du gjorde før, og ville bare høre om alt er bra og om du er videre interessert i å holde kontakt? " Bedre å få en forklaring på det fremfor å gå rundt i uvisshet.
annnonymmann Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2014 (endret) bbb Endret 21. juni 2014 av annnonymmann
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Hun er vel ikke interessert da? Når jeg er interessert i noen klarer jeg ikke la vær å snakke med de. Anonymous poster hash: 761ee...749
Wiola Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 tror heller det er mer at hun er veldig utrygg på forholdet vårt, men veldig trygg på meg. hun oppfører seg rart direkt etter en stor krangel med mye tårer. dette er ikke noe som har foregått i lang tid, men nå den siste uken. dessuten ser jeg det som unødvendig og ta sånt over telefonsamtaler, men jeg kommer nok til å møte henne snart. problemet er om jeg bør ta det opp eller bare la det være fordi det kan drasse opp negativitet? hun virket veldig usikker på forholdet vårt etter vår siste krangel, og har etter det oppført seg veldig rart. forelskelsen min begynner å gå innpå meg, og tar livet av meg innvendig fordi jeg tenker på jenta konstant. hvordan kan jeg få hun til å bli trygg? Er det lenge siden krangelen dere hadde? Og har hun virket usikker over lengre tid? Eller er det bare snakk om et par dager? Er dere sammen, eller dater dere? Ja , jeg er enig i at det er dumt å ta slike ting ove tlf dersom det finnes andre alternativer. Tenkte mer at dersom det var lenge til dere kom til å ses (flere uker) så ville det muligens ha spart deg for en del undring dersom alternativet er å fortsette slik. Ang. om du skal ta det opp eller ei; se an situasjonen når du er med henne/prater med henne. Du trenger nødvendigvis ikke å nevne akkurat det med at hun ikke har tatt kontakt heller. Du kan jo evt. bare spørre hva hun tenker fremover, og hva hun tenker om dere? Er hun fortsatt interessert i å holde kontakten? (dersom dere dater). Da drasser du ikke opp negativitet, men er bare interessert i å høre hva hun tenker.
Gjest Awzm me Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Kanskje fordi dere krangler ...? Jeg klarer iallfall ikke å være kjærlig å vise hvor forelsket jeg er om jeg har hatt en krangel, bruker tid på å komme over det
annnonymmann Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2014 (endret) bbb Endret 21. juni 2014 av annnonymmann
annnonymmann Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2014 (endret) bbb Endret 21. juni 2014 av annnonymmann
skruf Skrevet 20. juni 2014 #9 Skrevet 20. juni 2014 Dårlig tegn å krangle mye helt i starten av et forhold.. De fleste vil jeg anta er nyforelska og ikke krangler i starten, så hadde jeg gått inn i en relasjon med noen og det hadde vært krangel så hadde jeg skygget banen. Kanskje hun har fått kalde føtter pga kranglingen og vil trekke seg unna? 1
annnonymmann Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #10 Skrevet 20. juni 2014 (endret) bbb Endret 21. juni 2014 av annnonymmann
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #11 Skrevet 21. juni 2014 du har nok ett godt poeng der, jeg tror hun trenger litt rom.. men jeg vil jo at dette skal fungere, vi har jo ikke kranglet myeee, men heller hatt 1-2 store krangler. hun har vært annerledes etter disse kranglene.. men bør jeg bare da ignorere det, og gi henne litt tid for å så prøve å skape glede og opprettholde gnisten.. rett og slett så spør jg om hva jeg bør gjøre?hvem er det egentlig som krangler av dere? Ikke alle er så vant med krangling og konflikter hjemmefra.Anonymous poster hash: e144e...8e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå