AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Del Skrevet 20. juni 2014 Føler meg først og fremst dum som reagerer på det som har skjedd. Men på en annen måte vil jeg vite hva andre mener om saken. Kjæresten min som snart blir min ektemann har vært på utdrikningslag i Danmark.. sitt eget utdrikningslag. Han var på strippeklubb, noe som er greit. Men han fikk privat lapdance og han har fortalt at han tok på henne og hun tok litt på han(!).. kjenner jeg blir kvalm av tanken. Og tenker at det ikke er ok eller vanlig? ? Går med disse tankene inni meg og sier svært lite om det til han. Hva mener dere? Er det å gå over grensen?? Eller burde jeg ikke tenke på det??Anonymous poster hash: e31b5...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kareen Skrevet 20. juni 2014 #2 Del Skrevet 20. juni 2014 Det er å gå over grensen for min del. Helt på grensen er det å se, men å røre er fyfy. Jeg hadde gått. Respektløst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Knuse Skrevet 20. juni 2014 #3 Del Skrevet 20. juni 2014 Han tok på henne og hun på ham? Hadde nok blitt fly forbanna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søtpai Skrevet 20. juni 2014 #4 Del Skrevet 20. juni 2014 Hadde vært helt ok så lenge han ikke hadde tatt på henne og omvendt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alohaa Skrevet 20. juni 2014 #5 Del Skrevet 20. juni 2014 Nei ikke søren om jeg hadde godtatt det der! Fysj 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 20. juni 2014 #6 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Ikke greit. For meg er det ikke en gang greit at han hadde gått på strippeklubb. Endret 20. juni 2014 av Infinite 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #7 Del Skrevet 20. juni 2014 Strippeklubb er helt greit, privat lapdance...nja....klåing hadde vært greit om det var en del av showet og det kun var hun som gjorde det , og over beltestedet!Anonymous poster hash: 70fef...a36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 20. juni 2014 #8 Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg finnes ikke sjalu, men om mannen min hadde klådd på en annen dame og latt henne klå på han så hadde jeg gått på dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Awzm me Skrevet 20. juni 2014 #9 Del Skrevet 20. juni 2014 Hadde avlyst bryllupet med en gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojo66 Skrevet 20. juni 2014 #10 Del Skrevet 20. juni 2014 Tok på hverandre hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 20. juni 2014 #11 Del Skrevet 20. juni 2014 Han har fortalt deg. Om han ikke hadde så hadde du ikke visst. Likevel har han fortalt.Han har tatt på en kropp, en kvinne han ikke kjente.. et objekt. Ingen kjærlighet.Jeg ville ha lagt det bak, og lagt bak øret at han er et menneske. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 20. juni 2014 #12 Del Skrevet 20. juni 2014 Han tok en dårlig avgjørelse. Sikkert litt alkohol involvert også. Og ga etter for press fra gutta. Vær glad han fortalte deg. Gi beskjed at du ikke syns noe om det og at du forventer mer av ham dersom han skal være mannen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragomir Skrevet 20. juni 2014 #13 Del Skrevet 20. juni 2014 Synes det er greit. Litt klåing i beruset tilstand på en stripper er jo ikke så sjokkerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_Versailles Skrevet 21. juni 2014 #14 Del Skrevet 21. juni 2014 Blæ så kjedelig, likevel ikke ille nok til å slåes opp over.. han fortalte det jo til deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 21. juni 2014 #15 Del Skrevet 21. juni 2014 Hva slags "ta på hverandre" snakker vi om her? Dersom stripperen opptrådde profesjonelt og denne klåinga det er snakk om er berøring av pupper/rumpe utenpå klærne, rygg, lår og denslags så ville jeg ikke brydd meg. Gnikking av kjønnsorganer utenpå klærne eller berøring av kjønnsorganer/pupper/erogene soner uten klær eller med veldig tynne klær, synes jeg er å gå for langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophh Skrevet 21. juni 2014 #16 Del Skrevet 21. juni 2014 Håper du har avlyst bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #17 Del Skrevet 21. juni 2014 Jeg hadde straffepult ham! Anonymous poster hash: 9dc30...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #18 Del Skrevet 21. juni 2014 Hva er greien med at så mange menn absolutt skal på strippeklubb før de gifter seg? Er det liksom siste sjangse til å få se/tatt på noen andre damer før de blir "fanget" i ekteskapet? Og nei, du overreagerer ikke Anonymous poster hash: a41d5...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 21. juni 2014 #19 Del Skrevet 21. juni 2014 Ikke noe særlig gøy nei. Jeg hadde blitt sur, og fortalt ham at jeg ikke syntes noe om det, fått han til å beklage. Så hadde jeg giftet meg med ham og vært lykkelig resten av mine dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRaeder Skrevet 21. juni 2014 #20 Del Skrevet 21. juni 2014 Håper du har avlyst bryllupet. Ntå, så søtt. Du lever i fortsatt i forelskelse og i en drømmeverden der forholdet ditt er perfekt, og det er helt utenkelig at din kjære kan finne på noe så dumt? For dere sier alt til hverandre, stoler på hverandre fullt ut, og ser kun på hverandre? Realitycheck: Mennesker feiler. Vi driter oss loddrett ut. Vi er ikke perfekt og vi er ikke forelsket i evig tid, og det kommer en tid der et hvert forhold blir satt på prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå