Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ehm, dette er kanskje et merkelig spørsmål, men nå har det seg sånn at psykologen jeg går til har lagt ut noe jeg VIRKELIG vil ha på en kjøp og salg side på facebook, blir det helt feil av meg å by på det da? Siden hun er psykologen min...?

Anonymous poster hash: 1d4d2...849
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle det være feil? Kjøp det, du. :)

Anonymous poster hash: d1567...34f
  • Liker 1
Gjest iGirl
Skrevet

Det eneste som er helt feil her er at du følger med på hva psykologen din gjør på Facebook.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Ja. Det blir helt feil. Men la en venninne eller mora di kjøpe for deg. Man bør ikke blande sånt uansett hvor stort eller lite det er.

Gjest Coolaid
Skrevet

Det eneste som er helt feil her er at du følger med på hva psykologen din gjør på Facebook.

Hun har oppdaget at psykologen selger noe på fb - det er en egen side for å selge og kjøpe brukte ting. Det finnes mange sånne sider. Men selvfølgelig, tipper hun har sjekket ut profilen til psykologen..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør jo ikke det? Så jo at det lå ute på kjøp og salg-siden. Det kan jo alle som er medlem av den gruppen se, er ikke slik at jeg stalker henne på facebook.

TS

• Liker 2
Gjest iGirl
Skrevet

Jeg gjør jo ikke det? Så jo at det lå ute på kjøp og salg-siden. Det kan jo alle som er medlem av den gruppen se, er ikke slik at jeg stalker henne på facebook.

TS

Der ser du hvor lite jeg vet om Facebook. Trodde du måtte "følge" henne for å få denne informasjonen.

Beklager, my bad!

Gjest iGirl
Skrevet

Hun har oppdaget at psykologen selger noe på fb - det er en egen side for å selge og kjøpe brukte ting. Det finnes mange sånne sider. Men selvfølgelig, tipper hun har sjekket ut profilen til psykologen..

Takk for oppklaringen. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm, tja det blir kanskje litt dumt. Men er det virkelig sån at man på ingen måte kan involvere seg med psykologen på fritiden? Er jo ikke sånn at hun utnytter sin posisjon eller noe...

TS

Skrevet

By i vei, sier jeg.

Selvsagt skal du ikke la en ting du ønsker deg gå fra deg fordi det er psykologen din som selger.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg ville byd i vei.

Jeg antar at det er som en privat person din psykolog selger dette altså at det er private "kari" som selger noe på fb og ikke psykolog "kari" som selger på denne siden, og jeg ser ikke noe problemer med det.

Endret av skreppamedleppa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...