Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt min s4 et par måneder og er veldig fornøyd. Problemet er bare at de siste to-tre dagene har batterier tappet seg halvveis på dagen. Da har det vært fulladet på morgenen, og den begynner å varsle dårlig batteri etter rundt 8-10 timer. Den brukes knapt når jeg er på jobb, hvilket er ca. de timene, så skjønner ikke hva det kommer av..?

Dette har jeg da brukt den til:

ca. 5-10 min på ulike nettsteder som VG og facebook (ingen videoer)

mottatt og sendt et par meldinger

kanskje tatt et par bilder, men det skjer jo ikke hver dag..

kanskje sendt/mottatt noen snaps

Noen dager er det folk som ringer, eller jeg er mer på nett, men stort sett er det som over. Og nå plutselig holder batteriet mye kortere enn det har pleid.. Irriterende! Noen som har noen tanker om hva det kan komme av??

Anonymous poster hash: 1855b...dc5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med nøyaktig det samme! Kan bruke min s4 10 min om morgenen til div og ha rundt 80-95%, og 4-5 timer senere ilunsjpausen så har jeg 30%.. Og da har den ligget i jakkelommen i disse timene. Kan ikke fatte og begripe hva det kommer av?

Anonymous poster hash: d97c8...2de
Skrevet

Jeg hadde batteri problemer med min telefon ladet den opp og så slo den seg av og da jeg klarte å få den på igjen etter bitte litt lading var den på 30-40%. Jeg gjekk inn på netcom butikken og spurte hva som feilte mobilen for det var tydelig et problem da mobilen var ganske ny. De fortalte at det var mange som hadde vært innom på grunn av produksjonsfeil på batteriet med det samme problemet. Fikk nytt gratis batteri på stedet og har ikke hatt noe problem med det nå. Så mitt råd er å oppsøke butikken du har kjøpt den i eventuelt der du har abonomanget ditt og høre. Som sagt etter hva jeg ble fortalt var det et ganske vanlig problem så det skulke ikke være noe stor greie å få et nytt batteri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...