AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Har tenkt å utføre både neseoperasjon samt å ta silikon i utlandet. Og lurer på om det er normalt, eller om det går å ta begge tingene i samme tidsrom? Eventuelt samme uke. Har noen av dere gjort det? Vil jo på denne måten spare reisekostnadene, samt at jeg slipper å ta fri lengere enn nødvendig fra jobb og skole. Anonymous poster hash: 834c8...09f
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Jeg hat kun tatt neseoperasjon, første dagene i mitt tilfelle var heftige. Selvsagt overkommlige, men med tanke på at silikon også skal være veeeldig vondt så hadde jeg vurdert å ta en ting om gangen. Men som nevnt kun prøvd en av operasjonene. Anonymous poster hash: 9fc83...cbb
Skilpadden Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Hvor mye betaler du for hver av inngrepene?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Hvor mye betaler du for hver av inngrepene? Har ikke undersøkt noe grundig, så vet ikke. Anonymous poster hash: 834c8...09f
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Jeg hat kun tatt neseoperasjon, første dagene i mitt tilfelle var heftige. Selvsagt overkommlige, men med tanke på at silikon også skal være veeeldig vondt så hadde jeg vurdert å ta en ting om gangen. Men som nevnt kun prøvd en av operasjonene. Anonymous poster hash: 9fc83...cbb Takk for svar Hvor tok du neseoperasjon? Hva forbedret du ved nesen, og ble du fornøyd? Anonymous poster hash: 834c8...09f
småsei Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Går sikkert. Men da får kroppen din mye å tenke på med tilheling.. vil tro at infeksjonsfaren er større dess flere inngrep 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Takk for svar Hvor tok du neseoperasjon? Hva forbedret du ved nesen, og ble du fornøyd? Anonymous poster hash: 834c8...09f Jeg opererte på en klinikk på vestlandet, er nok ikke kjent for så mange som ikke er herfra vil jeg tro. Jeg fikk min neseoperasjon dekket pga pusteproblemer og tett nese. Jeg meislet skilleveggen, meislet brysk og div fra nesegang og neserygg da nese var skjev kunne virke som den har vært brukket. Samt opererte nesemuslingene. Er fornøyd, er ikke så store forandringer på nesen da, litt smalere. Anonymous poster hash: 9fc83...cbb
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #8 Skrevet 10. juli 2014 Jeg opererte på en klinikk på vestlandet, er nok ikke kjent for så mange som ikke er herfra vil jeg tro. Jeg fikk min neseoperasjon dekket pga pusteproblemer og tett nese. Jeg meislet skilleveggen, meislet brysk og div fra nesegang og neserygg da nese var skjev kunne virke som den har vært brukket. Samt opererte nesemuslingene. Er fornøyd, er ikke så store forandringer på nesen da, litt smalere. Anonymous poster hash: 9fc83...cbb Hvilken klinikk på vestlandet? Er på jakt etter en selv, men er livredd dårlig resultat. Anonymous poster hash: fca2a...393
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå