AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Må bare påpeke at vi er 18 år, og har aldri vært i et forhold. Men det har vært noe mellom oss noen måneder. Hvordan vet jeg om jeg er forelska eller ikke? Klarer ikke gi slipp på han, men vet ikke om jeg vil ha han. Han er helt fantastisk snill, vil meg bare godt og behandler meg veldig bra. Vi er kjempegode venner, og tuller mye med hverandre. Likevel finner jeg alltid negative sider - han er ikke særlig mye lengre enn meg, han er en stille type, han har ikke interesse for klær og derfor ikke bra stil, han er ikke så eventyrlysten som meg osv. Når jeg vet jeg kan få han, blir jeg usikker på om jeg vil ha han. Når jeg føler jeg ikke kan få han, da tror jeg jeg vil satse på han. Dette gjør også at jeg gir ganske blandete signaler, og det får jeg dårlig samvittighet for.. Jeg vil finne ut hva jeg føler, men hvordan?Anonymous poster hash: 4b124...8a7
Infinite Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 (endret) Du er umoden og forelska. Endret 20. juni 2014 av Infinite
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Du er umoden og forelska. Kan du utdype? Anonymous poster hash: 4b124...8a7
Infinite Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Kan du utdype?Anonymous poster hash: 4b124...8a7 Når du skriver at "Når jeg vet jeg kan få han, blir jeg usikker på om jeg vil ha han. Når jeg føler jeg ikke kan få han, da tror jeg jeg vil satse på han" tenker jeg at det tyder på typsik ung forelskelse og umodenhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå