AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Er så lei og føler meg som en idiot. De later rett og slett som jeg er ikke i rommet og snakker bare til samboeren min og ungene. Vi har flyttet sammen for 3 mnd siden og sånn har det vært fra begynnelsen. Jeg gjør alt for at de skal føle seg velkommen hos oss... i dag feiret vi bursdag til mannen min og jeg fikk lyst til å legge meg i seng og grine. De snakket bare om noen interne ting som jeg har ikke peiling på og så ikke på meg engang. Jeg har laget en haug med mat, kaker og kos... Kanskje jeg overdriver, men det er ikke noe kjekt å sitte der og føle seg som en spøkelse. Og så er jeg gravid og hormoner er litt i sving, men jeg virkelig prøver... måtte bare få det ut. Mannen i huset ser det, men han sier ad de er bare sånn...Anonymous poster hash: 9dc56...2bf
Jolene Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Har dere vært sammen lenge siden du kaller kjæresten for "mannen din", samt er gravid og flyttet sammen for kun 3 mnd siden? Kan være at grunnen ligger der.
Rskre Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 (endret) Er så lei og føler meg som en idiot. De later rett og slett som jeg er ikke i rommet og snakker bare til samboeren min og ungene. Vi har flyttet sammen for 3 mnd siden og sånn har det vært fra begynnelsen. Jeg gjør alt for at de skal føle seg velkommen hos oss... i dag feiret vi bursdag til mannen min og jeg fikk lyst til å legge meg i seng og grine. De snakket bare om noen interne ting som jeg har ikke peiling på og så ikke på meg engang. Jeg har laget en haug med mat, kaker og kos... Kanskje jeg overdriver, men det er ikke noe kjekt å sitte der og føle seg som en spøkelse. Og så er jeg gravid og hormoner er litt i sving, men jeg virkelig prøver... måtte bare få det ut. Mannen i huset ser det, men han sier ad de er bare sånn...Anonymous poster hash: 9dc56...2bf Kanskje vermor og verfar framleis har omsut for barnemora? Kjærleik gjer sjølv det mest godlyndte mennesket vondkyndt. Endret 20. juni 2014 av Rskre
Gjest Coolaid Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Det er vanskelig. Og en dårlig stil fra svigers som ikke kjenner deg, men burde heller bruke tiden på å bli kjent enn å overse deg. Gi det litt tid og kanskje snakk med svigermor og si du syns at dere burde bli bedre kjent. Strekk ut en hånd og se hva som skjer. Tror også du trenger å hevde deg litt i denne relasjonen. Ta kontroll og innled samtaler, vis at du er tilstede også. Ta plass, vis at du er der.
Gjest Coolaid Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Forresten, be mannen din steppe opp og sørge for at du blir involvert. Dette er hans ansvar også. Happy wife = happy life
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå