AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Jeg oppdaget i dag at personer som jeg ikke er venn med på facebook har likt profilbildet mitt..., noen av de har jeg felles venner med, men en av de aner jeg ikke hvem er, vi har ingen felles venner og bor ikke i samme by en gang... Men hvordan er det egentlig mulig at hun kan like bildet mitt når vi ikke har felles venner en gang..? Jeg Skjønner jo at folk som jeg har felles venner med kan ha fått opp i feeden sin at deres venner har likt noe hos meg, men skjønner ikke hvordan det går an med en totalt fremmed person Tviler på at hun i det hele tatt vet hvem jeg er for noen..., haha.. Anonymous poster hash: b3e40...447
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Om du har bildene dine offentlig så kan hvem som helst se de, og også like de. Anonymous poster hash: 4a867...b5f
Gjest Coolaid Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Du må endre personverninnstillingene dine slik at det bare er venner som kan se bildene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå