AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Noen som har den og vil fortelle om den er verdt de pengene? Tenker på å kjøpe den, men siden den er såpass dyr vil jeg først høre om erfaringer?Anonymous poster hash: 26e22...af6
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Jeg har en 2XU og det er vel den buksa jeg bruker minst. Den er gjennomsiktig... Anonymous poster hash: d14fe...fff
thinkywinky Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Jeg personlig synes ikke den er verdt pengene. Det har blitt en motegreie, og jeg måtte teste den ut for å se om den var så bra som alle sier. Ikke imponert. Du kan evt prøve Skins som jeg også har hørt mange skryte av, men ikke prøvd selv. Min favoritt er imidlertid Lydia fra Röhnisch som getinspired.no har til 40% akkurat nå!
Sool Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Vurderte den selv men æsj . Den skal forme kroppen og stramme deg opp, men syns folk ser skikkelig klumpete ut i disse :S Så blir ikke en tights jeg kjøper. 2
søtpai Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Dyr og strammer opp litt for mye. Den er gjennomsiktig på stumpen og.
Myrthel Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Jeg har en haug med treningstightser, men 2XU er den jeg bruker minst. Jeg syntes den er så "klam", føler litt at jeg går i regnbukse. (Jeg er en "frysapinne" så jeg svetter ikke på bena - det er bare følelsen av "klam". Den klistrer seg til kroppen) Min favoritt er Lydia fra Röhnisch, som ei over meg også skrev om. Har den med gule striper... 1
Gjest Snow Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Tenkte å kjøpe den, men så leste jeg mange dårlige anmeldeser av den. Kjøpte denne fra Under Armour i stedet: http://www.sportamore.no/produkt/43113-under-armour-authentic-tight-w-svart Veldig fornøyd med den.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 Jeg personlig synes ikke den er verdt pengene. Det har blitt en motegreie, og jeg måtte teste den ut for å se om den var så bra som alle sier. Ikke imponert. Du kan evt prøve Skins som jeg også har hørt mange skryte av, men ikke prøvd selv. Min favoritt er imidlertid Lydia fra Röhnisch som getinspired.no har til 40% akkurat nå! Åhhhh, tusen takk Jeg syns at hun på det bilde med mange, nr 2 fra venstre hadde fin tights. Men hvilken av de er den? Den var litt kortere i bena.Anonymous poster hash: 26e22...af6
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #9 Skrevet 20. juni 2014 jeg har 2xu, og er superfornøyd. den er dog gjennomsiktig, men hvis folk vil stirre, så stirr i vei! har ronisch og andre merker, men dette er den som sitter best på. kjæresten min er aktiv innenfor sykling, og har en som er for restitusjon, og bruker den om nettene . han elsker sin! Anonymous poster hash: 3d9bd...da0
Gjest Daenerys Skrevet 20. juni 2014 #10 Skrevet 20. juni 2014 Jeg er misfornøyd med min. Ikke fordi den er gjennomsiktig eller for stram, men fordi jeg har høye hofter som den ikke er kompatibel med Den er rett og slett vond for meg å ha på. Holder meg til Nike jeg.
heihei123 Skrevet 20. juni 2014 #11 Skrevet 20. juni 2014 Jeg synes den sitter helt fantastisk på meg. Verdt pengene :-) Opplever den ikke som gjennomsiktig slik som flere her skriver.
skruf Skrevet 21. juni 2014 #12 Skrevet 21. juni 2014 Har en, og bruker den sjelden, bruker den bare når de andre er til vask. Den er som flere skriver gjennomsiktig, synes egentlig hele tightsen er oppskrytt. Derimot så elsker jeg anti-shakene fra Ronnish! DE holder virkelig hva de lover, løfter rumpa og sitter godt over magen! Holder seg like fine i fasongen vask etter vask
Cata Skrevet 21. juni 2014 #13 Skrevet 21. juni 2014 Mange som kommenterer på utseendet her, men holder den hva annonsen lover når det er snakk om bedre restitusjon av musklene i beina pga. kompresjonseffekten?
cellar Skrevet 21. juni 2014 #14 Skrevet 21. juni 2014 Mange som kommenterer på utseendet her, men holder den hva annonsen lover når det er snakk om bedre restitusjon av musklene i beina pga. kompresjonseffekten? Har ikke tid til å finne link akkurat nå, men tror det var vg som testet dette, og fant ut at det er snakk om at kompresjonseffekten utgjorde veldig små prosenter. Altså, ikke merkbart i det hele tatt. Du kan google det, mener jeg fant flere som underbygde dette da jeg søkte på det. Jeg hadde veldig lyst på den tidligere, men mtp at annenhver jente har den, og at effekten er så liten, og at den i tillegg er veldig dyr, så har jeg gått bort fra det.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #15 Skrevet 21. juni 2014 Den som fant opp slikt fancy treningstøy sitter i dag og gnir seg hendene over hvor lettpåvirkelig folk er. Jeg synes det er helt hinsides at det i det hele tatt er et marked for slikt utstyr for den som bare trener for å holde kroppen i gang. Det lille underet det eventuelt gjør for treningen er så liten vil jeg tro at det absolutt ikke er verdt pengene, alt er bare hypet opp. Det er jo selvfølgelig opp til hver og en hvor mye penger man vil legge i slikt treningstøy men jeg vet at jeg kommer ikke til å prestere noe bedre med en tights til bortimot tusen kroner, så får den som lar seg villede av slikt bruke penger på det.Anonymous poster hash: 2b5eb...073 5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #16 Skrevet 21. juni 2014 Jeg er misfornøyd med min. Ikke fordi den er gjennomsiktig eller for stram, men fordi jeg har høye hofter som den ikke er kompatibel med Den er rett og slett vond for meg å ha på. Holder meg til Nike jeg. Min erfaring også. Linningen er ikke god. (og så liker jeg ikke at den er gjennomsiktig og at alle fjortisser bruker buksa som hverdagsbukse) Jeg har flere Nike og Röhnisch, og de er soleklare favoritter. Anonymous poster hash: d14fe...fff 1
Cata Skrevet 21. juni 2014 #17 Skrevet 21. juni 2014 Takk Cellar. Googlet et par tester, men fant ikke den du snakker om. Ser ut som de fleste lander på at det er gode plagg, men at kompresjonseffekten ikke er veldig merkbar. Spørs om det blir Craft på meg neste gang også, da.
Erazor Skrevet 21. juni 2014 #18 Skrevet 21. juni 2014 Man må nesten se an hva slags aktivitet man skal bruke tightsen til, hva slags kroppsform man har og hvilke egenskaper man ser etter. Kompresjonseffekten i de fleste kompresjonstights er relativt liten, men personlig synes jeg en stramtsittende tights gir litt mer støtte til musklene under trening. I tillegg merker jeg lite til at de sitter på. Nå bruker jeg slike tights først og fremst til styrketrening og løping. Det går helt greit å tøye i dem, men de som driver med bevegelighetstrening vil nok kanskje heller ha litt løsere tøy? Kroppslig sett er det viktig at tightsen sitter godt, både på kroppen og ikke minst i livet og rundt anklene (eller legger/lår, avhengig av lengde på tightsen). 2XU er stram, og dersom man er lang i beina og bruker hel tights, er det greit å velge en lang versjon, ellers kan det bli stramt rundt leggene. Har fått med meg at en del kvinner foretrekker tights som har bred strikk rundt livet, det har ikke 2XUs vanligste modell. Av egenskaper liker jeg at 2XU gir støtte, mindre vibrasjoner i muskulaturen og at den sitter godt uten å bli ubehagelig i skrittet. Materialet er tynt og til dels litt gjennomsiktig (men det går fint an å trekke en shorts utenpå dersom man skulle føle for det). Har forsøkt en del andre merker tidligere, men nå går det stort sett i 2XU til alt utenom sykling. Vil for øvrig anbefale å prøve forskjellige modeller på før du går til innkjøp av noe. Det som passer for en person vil ikke nødvendigvis passe for en annen, og når alt kommer til stykket, er det viktigste å finne det en selv er komfortabel med.
Purple Diamond Skrevet 21. juni 2014 #19 Skrevet 21. juni 2014 (endret) Jeg har en 2XU som går til under knærne. Prøvde flere før jeg bestemte meg for denne. Synes den sitter bra og jeg er veldig fornøyd. Litt dyr, men... Har en anti-shake tights fra Röhnisch, og den liker jeg minst like godt. Den har bred linning og holder magen godt på plass. Den var nesten like dyr som den fra 2XU. Skulle jeg valgt en av dem nå, hadde det nok blitt den fra Röhnisch Endret 21. juni 2014 av Purple Diamond
Gjest energibånd Skrevet 21. juni 2014 #20 Skrevet 21. juni 2014 Jeg eier ikke 2XU-treningstights, og jeg er så sær at jeg ikke skal kjøpe slike treningsbukser KUN fordi "alle" andre går med dem. Syns jeg ser jenter med 2XU-treningsbukser overalt Har treningstights fra Nike og Craft som jeg er rimelig fornøyd med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå