Gå til innhold

Telt til barn, sove i hagen etc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde meg på reiseforumet, men fikk ingen respons. Tenkte kanskje noen av dere har mer erfaring med akkurat dette.

Kan noen anbefale meg et rimelig og greit telt til en gutt som blir åtte år? Skal brukes til å sove i hagen, kanskje ha med en kompis eller to, så det må være plass til flere, og vekta har ingenting/lite å si. Planen er at han kan ha dette teltet i noen år, så det må ikke være det billigste, men ikke et kjempedyrt fjelltelt heller.

Det er en fordel om det er enkelt å sette opp, og at det ikke tar så veldig mye plass, da det er begrenset med flat hage å sette det opp på. Det blir nok mest brukt på finværsdager, men greit om det kan stå ute selv om det kommer en skur eller ti..

Har noen erfaring med telt fra Europris, for eksempel? Vet de blir mye brukt til festivaler og sånt, der det ikke er så nøye med, men kan man forvente at et sånt telt varer noen år?

Videoannonse
Annonse
Gjest Maman
Skrevet

Tror et hvilket som helst telt omtrent vil fungere. Tror GSport har et billigmerke som er bra, lurer på om det er Norheim?

Men jeg ville sjekket brannsikkerheten, flere telt er av et materiale som er rene brannfellen og jeg har fått litt skrekken for teltbranner etter den ulykken for noen år siden. Mange telt er dekket av et brannsikkert stoff.

Skrevet

Vi har ett fra europris som har vært flittig brukt i 3 år nå. Enkelt for ungene å sette opp selv og å ta ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...