AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Jeg er ei jente på 29 år som sikkert i likhet med mange andre på min alder ikke har funnet noen enda. Jeg har fast jobb som jeg trives i, har kjøpt leilighet og føler at jeg har fått veldig mye "på stell". Har et ok forhold til familien, og selv om jeg ikke har et superstort nettverk med venner så er de jeg har veldig gode. Jeg klarer meg veldig fint alene, uten kjæreste. Det er ikke det. Men av og til hadde det vært veldig godt å ha noen å dele både gleder og sorger med slik man bare kan med en kjæreste. De siste 4 årene har jeg datet 3 stk, og blitt dumpa etter en periode med dating hos alle 3. Så nei, selvtillitten er ikke akkurat på topp og jeg lurer på hva jeg gjør feil. Jeg ble dumpet sist gang tidligere i vår, og vet at jeg helt sikkert burde ta innitiativ og møte nye mennesker. For det første er jeg redd for avslag igjen, og for det andre stoler jeg ikke på min egen dømmekraft lengre når det gjelder å se om han er interessert eller ikke. Noen gode råd? Anonymous poster hash: 58cdb...92b
Hapa Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 De aller fleste av oss går på noen smeller i løpet av livet, spesielt i kjærlighetslivet. Det er faktisk bare en ting å gjøre, du må reise deg å prøve igjen. Det kan være tøft, men tenk hvor herlig det da vil føles den dagen du skjønner at du har truffet den rette...!!
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #4 Skrevet 21. juni 2014 De aller fleste av oss går på noen smeller i løpet av livet, spesielt i kjærlighetslivet. Det er faktisk bare en ting å gjøre, du må reise deg å prøve igjen. Det kan være tøft, men tenk hvor herlig det da vil føles den dagen du skjønner at du har truffet den rette...!! Problemet her er jo at den rette avviser... Anonymous poster hash: ed025...62f
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #5 Skrevet 21. juni 2014 Joda, man må bare reise seg igjen, og jeg vet det er verdt det den dagen det klaffer. Man blir bare litt oppgitt innimellom. Takk for svar :-) Trådstarter.Anonymous poster hash: 58cdb...92b
Hapa Skrevet 21. juni 2014 #6 Skrevet 21. juni 2014 Problemet her er jo at den rette avviser... Anonymous poster hash: ed025...62f Nei, han var jo ikke den rette siden han avviste... Med den rette så mente jeg den rette mannen i et forhold som virkelig fungerer bra. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå