AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Vurderer å kjøpe Hemnes dagsengen til 2 åringen min. Noen som har den til små barn? Virker kjekt at man kan dra den ut som dobbeltseng ved fremtidige overnattingsgjester men er den veldig høy? Finnes det sengehest til den?Anonymous poster hash: 0642e...713
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Har Brimnes til min eldste(nå 5 år). Den kan også dras ut til å bli dobbeltseng. Hemnes er en veldig fin seng, men jeg syns den lett kan ruve litt i rommet. Syns Brimnes er litt nettere da ja, også syns jeg den passer bedre til gutt.(syns Hemnes blir litt jentete). Kommer nok til å vurdere Hemnes når datteren min skal få stor seng. Anonymous poster hash: 47bef...6ac
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Jeg vurderte å kjøpe en sånn til datteren min. Senga er jo veldig fin, men synes den blir litt for "voksen" inne på et barnerom. Jeg synes at et barnerom skal være morsomt, så da kjøpte jeg heller en Kura seng til henne. Anonymous poster hash: f3ab1...81b
GammelKaktus Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Jeg har og tenkt å kjøpe Hemnes eller Brimnes, har ikke helt bestemt meg ennå. Får se det an når vi er på Ikea
Gjest Magdalene Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Har den til begge ungene, og er veldig fornøyde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå