AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 På søndag skal vi feire mannens bursdag, og på menyen har vi okse indrefilet som hovedrett. Jeg greier imidlertid ikke å finne på noe til forrett, for jeg er gravid, så det er flere ting jeg ikke kan spise (spekemat, røkelaks, gravlaks). Vurderte noe med reker, men vi hadde rekecocktail til forrett med mange av de samme menneskene for en drøy måned siden, så synes kanskje det blir litt kjedelig... Tenkte også på stekte kamskjell, men hva er i såfall best å servere dem sammen med til forrett? Noen som har noen tips (om kamskjell, eller andre gode forretter)???Anonymous poster hash: e9659...e8d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Bruschetta Anonymous poster hash: df09a...efe
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Gazpacho er en fin forrett om sommeren. Eller om du kan få tak i det: Ferske sjøkreps (rå) gratinert med smør, chili og hvitløk, og godt brød og sitronbåter til. Anonymous poster hash: fee91...375 1
Gjest Ennasus Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Brushetta, fylt avokado med reker, djevelegg, suppe
sunSpring Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Kremet grønnertesuppe med bacon og krutronger.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Takk for mange gode forslag Bruschetta var jo et kjempetips, faktisk, det er jo supergodt Tror nok det blir til at vi går for det!Anonymous poster hash: e9659...e8d
*Emma* Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Jeg helgrillet en okse indrefilet i selskap for ett par uker siden. Da serverte jeg hummersuppe til forrett. Den er ganske mektig og litt kremet- men jeg serverte små posjoner i høye coctailglass Ble godt tatt i mot.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 Siden det er en okse som skal ha forrett så ville jeg vurdert gress, muligens med litt løvetann? Anonymous poster hash: 41737...b62 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå