Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

De siste tre mnd har jeg brukt EmerginC Organics hudpleieprodukter (krem, rens og toner). Jeg kjøpte reisesettet for å teste og har også brukt de andre produktene som fulgte med. Dessverre synes jeg ikke produktene gjør noe for huden min, og nå har jeg begynt å få en del nupper og småkviser også. Jeg var forsåvidt fornøyd med hudkremen men kjøpte EmerginC Earth cream for å teste om den funket bedre. Den gir dessverre ikke nok fuktighet til huden min.

Jeg har litt store porer, og fine linjer rundt øynene. Jeg drømmer om glatt hud som stråler, mens min ser litt sliten ut.

Hva vil du anbefale til meg?

Endret av Sunshine
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen tips?

Gjest Bettys
Skrevet

Jeg sverger til medisinske hudpleieserier (cosmoceuticals) De har effektive virkestoffer med dokumentert effekt. Jeg liker veldig godt Elixir, som fås kjøpt på enkelte hudpleieklinikker. De bruker bl.a glykolsyre i forskjellige konsentrasjoner og A-vitamin. Huden min har blitt veldig mye finere etter at jeg brukte denne serien. Produktene koster jo en del (men det gjør jo også EmerginC, av en eller annen grunn. Jeg har også prøvd EmerginC og de produktene var de verste jeg noen gang har prøvd. Slet med kviser og store porer i lang tid etterpå).

En annen serie jeg så vidt har prøvd litt fra er Beaute Pacifique. Det er også medisinsk hudpleie og er litt billigere enn Elixir. Ellers så har du jo Obagi/Zo med det er jo veldig dyrt igjen.

Skrevet

Kan anbefale Beaute Pacifique, veldig god serie..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...