Worcy Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Når jeg er med ham, så er jeg glad, liker å klenge på ham, ser for meg oss og vi har det greit sammen. Når jeg reiser hjem og sover på det, så er det ikke slik dagen etter at jeg har en intensfølelse etter å møte ham igjen raskt, ingen sommerfugler i magen osv men så møtes vi igjen og jeg har det like bra og det føles riktig... hjelp?
Gjest Chloe87 Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Når du ikke er med han, har du da ingen lengsel etter han? For meg er det veldig avgjørende.
Worcy Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2014 Når du ikke er med han, har du da ingen lengsel etter han? For meg er det veldig avgjørende. Noen dager har jeg det, andre ikke. Noen ganger føler jeg at jeg vil så mye med ham, andre ganger føler jeg ingenting :-/
Aurora_Versailles Skrevet 21. juni 2014 #4 Skrevet 21. juni 2014 Noen dager har jeg det, andre ikke. Noen ganger føler jeg at jeg vil så mye med ham, andre ganger føler jeg ingenting :-/ Det kan jo også bety at du bare er veldig trygg på hvor du har han? Ikke noe i veien med det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå