Wonders Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Vi gifter oss som aldri før, men antall skilsmisser slår alle rekorder. Hvordan lever vi lykkelige sammen? 3 par forteller om sitt liv i hver episode. Denne tvserien er så søt. Litt fra Sverige i hverdagen som faktisk går ann å tenke over. Reflektere. Det er godt å se ekte mennesker, ikke bare søppel på tv. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Takk for tips ^^ Anonymous poster hash: 22bec...808
Gjest Citronella Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Takk for tips! Jeg anbefaler generelt å se på NRK.netttv; det er mange perler der inne! 1
Wonders Skrevet 24. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2014 Takk for tips ^^ Anonymous poster hash: 22bec...808 Takk for tips! Jeg anbefaler generelt å se på NRK.netttv; det er mange perler der inne! Bare hyggelig. Ikke ofte jeg ser sånne ekte ting. NRK netttv er helt genialt. Noe ligger ikke ute tilgjengelig lenge nok men.....,,
mamma_mia Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Helt enig i at det er en bra og ekte dokumentarserie om ulike ekteskap. Interessant å følge med på.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Jeg så litt på det før i dag. Syns det var kleint. Så bare litt av det med andre ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå