Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en spilleliste av en kar, laget spesifikt til meg. Hvordan bør jeg tolke det? Det er jo veldig hyggelig men bør jeg legge noe i sangene som er valt ut? Kom sånn halvveis ut av det blå.. vi har snakket om musikk litt først.

Anonymous poster hash: 336b9...95c
Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Hvilke låter består den av? :digge:

AnonymBruker
Skrevet

Veit ikke helt om jeg tør skrive de her.. Det er mange ganske sære sanger. Alle er kjempebra, noen med kanskje noen "hint"... Æh!

Skrevet

Det er nok en måte å tilnærme seg på ja... Særlig når sangene er sære og sånn. Briljere med sine kunnskaper om sær musikk vettu. Mer imponerende å komme med så sær musikk at den kun finnes på 10 vinyler, og må høres i en spesiell klubb. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hehe :) Ja de er ikke så sære da, de er mer gamle/ikke sånne som høres på nå for tida og ikke de typiske "klassikerne".

Det er nok litt sånn se så god musikksmak jeg har.. men bør jeg fortsatt legge noe mer i det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk spilleliste av en kompis med musikk han trodde jeg ville like. Hvis jeg ville, kunne jeg sikkert tolket uendelig mye kjærlighet inn i den, men jeg lot være. Jeg sender også sanger til ham som inneholder mye kjærlighet, men det er bare fordi jeg synes sangene er bra. Hvis dere stort sett ikke flørter og ikke er noe mer enn venner ville jeg ikke lagt noe mer i det.

Anonymous poster hash: e2f4d...325
Skrevet

Jeg ville tolket det som at han var interessert!

Dersom en gutt/ mann legger mye tid og energi i å finne noe som passer bra til deg så vitner jo innsatsen om at han er engasjert i deg.

Hvor gammel er han? For de som er 30-40 år i dag og ser på seg selv som litt kunnskapsrike innenfor musikk så var dette en ganske typisk måte å være romantisk på den gang det fantes kassetter.. Har fått en del slike selv opp igjennom tidene;-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja nettopp det jeg også tenkte. Han er på den alderen ja.. mixtape liksom :)

Skrevet

Hehe, herlig! Da må du regne med at ingenting er overlatt til tilfeldighetene. Rekkefølge, stemning, tekst og artist er nok nøye planlagt ;-)

Skrevet

Jeg fikk også en spilleliste tilpasset meg en gang fra en kompis. Så plutselig ved en tilfeldighet at sangene var lagt i rekkefølge hvor førstebokstav på sangen stemte med initialene til navnet mitt nedover. Det var weird.

Skrevet

Hva VIL du legge i spillelisten? Altså, hvordan ønsker du selv å tolke det? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...