Gå til innhold

Jeg må komme meg bort - kan jeg kjøpe et lite krypinn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må komme meg bort fra et dårlig forhold, og har spinket og spart i smug en stund. Vil iløpet av iår ha klart å spare tilsammen 130 000 kr på BSU.

Vil dette være nok til å kjøpe seg et lite krypinn?

Har sett en del på hybler og 1-romsleiligheter, men om jeg må betale mer enn 5-6000 i mnd, så kan jeg vel likesågodt kjøpe?

Jeg har ikke peiling på boligkjøp og på hva som lønner seg, men jeg tjener ikke så bra heller ... skal flytte til Oslo.

Anonymous poster hash: 900fb...8ec
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er din situasjon? Jobb, student....?

Anonymous poster hash: 9ff37...38a
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må komme meg bort fra et dårlig forhold, og har spinket og spart i smug en stund. Vil iløpet av iår ha klart å spare tilsammen 130 000 kr på BSU.

Har sett en del på hybler og 1-romsleiligheter, men om jeg må betale mer enn 5-6000 i mnd, så kan jeg vel likesågodt kjøpe?

Jeg har ikke peiling på boligkjøp og på hva som lønner seg, men jeg tjener ikke så bra heller ... skal flytte til Oslo.

Spørs hvor mye lån du får. Ta kontakt med banken din og hør hvor mye lån du kan få

Anonymous poster hash: c5a0d...6af

AnonymBruker
Skrevet

Hva er din situasjon? Jobb, student....?

Jeg er under NAV på AAP, så jeg får utbetalt netto 5500 hver 14.dag.

Skrevet

Litt vanskelig å gi råd når du ikke sier noe om hvor mye du tjener eller situasjonen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er under NAV på AAP, så jeg får utbetalt netto 5500 hver 14.dag.

Da må du først flytte til Oslo, bo på sofa eller lign, registrere ny adresse, så forhøre om du kan få kommunalt lån.

AnonymBruker
Skrevet

Undersøk også om muligheter for bostøtte, og om hvor mye du evt kan få i bostøtte, og fortell om dette i banken når du er der for å undersøke om muligheter for lån.

Anonymous poster hash: c5a0d...6af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...