Gå til innhold

Hvor mye sitter/ligger du i sofaen i løpet av dagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

0 ganger? 1 gang? Hele dagen?

Anonymous poster hash: 712f1...3d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har jeg bare sittet/ligget på sofaen en gang.

Men er det ikke bedre å regne sofatid i minutter istedenfor antall ganger man setter/legger seg ned?

Gjest Citronella
Skrevet

4-5 timer? Jeg har full jobb og aktiviteter, men nyter å ligge på sofa. Ligger helst, sitter lite. :)

Skrevet

I ukedagene går kveldene stort sett med til sofasliting, så da blir det vel gjenomsnittelig 3-4 timer om dagen. Skole og jobb tar på :fnise:

Skrevet

Kanskje 1-2 timer i gjennomsnitt? I hverdagene ofte ikke i det hele tatt, men i helgene kan det bli noen timer hvis jeg ikke er ute i solen :)

AnonymBruker
Skrevet

Sånn ca hele dagen.

Anonymous poster hash: 5d121...424
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Står opp kl 06:00, og jobber til klokka er 15:00. Handler og gjør et par ting som skal gjøres, så spiser jeg gjerne middag etterpå. Da er klokka gjerne 17:00.

Så ligger jeg gjerne på sofaen fra 18:00 til 23:00. Synes ikke det er så ille, med tanke på hvor aktiv jobb jeg har. Sitter kanskje bare en halvtime til sammen.

Anonymous poster hash: f5cfd...d23
Gjest Timber
Skrevet

I dag, ca 30 min mens jeg spiste middag.

Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
Gjest lillelarve
Skrevet

For mye her og... Men jeg har ingenting annet å gjøre i drittværet. Trener 1 time annenhver dag, går kanskje en times tur, men bortsett fra det skjer det ingenting.

AnonymBruker
Skrevet

0 ganger? 1 gang? Hele dagen?

Anonymous poster hash: 712f1...3d7

0

Anonymous poster hash: fe003...3a5

Skrevet

Jeg har ikke plass til å sitte i sofaen, så 0 minutter for tiden. Kontorstolen derimot. :fnise:

Skrevet

En til to timer tilsammen gjennomsnittlig på en hverdag. Mest fordi jeg liker å stå opp et par timer før jeg må og dermed har tid til et par kaffekopper og nyhetene før jeg går i dusjen. Helger derimot... hihi ;)

Skrevet

Jeg blunder på sofaen etter jobb, men ellers bruker jeg sofaen lite. Kontorstolen derimot, som en annen sa. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...