Gå til innhold

Hva er grei pris å betale for hundepass?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi skal ut å reise i sommer, og en slektning av meg på 17.5 år skal bo her i huset vårt og passe på hunden og kattene.

Veldig grei og enkel hund som han såklart må gå turer med hver dag. Kattene styrer seg jo selv, de trenger bare fulle matskåler, daglig bytte av vann og kosing :)

Han er her ofte på besøk, så godt kjent med både husdyrene og huset.

Tenkte å betale han 1000kr pr uke, så da blir det 2000kr tilsammen.

Har og tenkt å handle inn og fylle skap og kjøleskap med alt han trenger og ønsker av mat og snop, sånn at han har null utgifter til det, pluss grillmat så han kan invitere venner på grilling.

Høres dette greit ut?

Endret av skruf
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det syns jeg er en bra betaling. :) Anonymous poster hash: 070d9...c2b

Skrevet

Ja det syns jeg er en bra betaling. :)

Anonymous poster hash: 070d9...c2b

Supert :) Var redd det kanskje var for lite betaling..

For ordens skyld, jeg spurte han om han syntes 1000kr i uka var greit, og det sa han ja til. Men han kan være litt beskjeden av seg, så han ville sikkert sagt ja hadde jeg sagt en mindre sum også..

Skrevet

Jeg har passet flere hunder og bodd i huset til de jeg passer for. Da har jeg stort sett fått mellom 500 kr og 2000 kr(for 1 til 2 uker), i tillegg til å kunne spise av den maten som står igjen fra dem... Synes det er bra betaling det du tenker :) Har jeg hatt hund hos meg har jeg tatt ca 100 kr dagen.

Skrevet

Hmm. Tror jeg ville ha betalt minst kennelpris :) Hundepensjonatpris nærmest heller. Så ca 150-200 kroner dagen. Hunden vil jo bli fulgt opp bedre enn på kennel, og får være hjemme i trygge omgivelser. Lurt med mat og snop ja :) Kattene får jo også pass.

AnonymBruker
Skrevet

Hmm. Tror jeg ville ha betalt minst kennelpris :) Hundepensjonatpris nærmest heller. Så ca 150-200 kroner dagen. Hunden vil jo bli fulgt opp bedre enn på kennel, og får være hjemme i trygge omgivelser. Lurt med mat og snop ja :) Kattene får jo også pass.

Men om man tar så lite pr dag så blir det jo ihvertfall godt nok betalt - fordi man får mat i tillegg.

Anonymous poster hash: 76bc3...0dc

Skrevet

Har aldri hatt hund på kennel, så aner ikke hva som er vanlig pris der (ville heller aldri hatt hunden min på kennel...).

Forskjellen på kennel og her hjemme er jo at jeg handler inn mye god mat og snop så han har null utgifter på det i to uker, og han tjener 2000kr. I tillegg så spanderer jeg noen grillkvelder på han og kompisene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...