AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Jeg har hørt flere snakke om at den og den personen har tatt silikon, men ikke sagt noe om det, og at det er så dårlig gjort av henne. Hvorfor er det så viktig å fortelle alle om det? Om jeg skulle tatt silikon ville kun de aller nærmeste jeg omgår mest med få vite det. Hvorfor skal jeg fortelle bekjente og familiemedlemmer jeg aldri ser at jeg har tatt silikon? Samboer, foreldrene og mine nærmeste venninner ville vært de eneste som skulle vite om det. Og hvis noen spør, ville jeg vært ærlig. Men jeg ville aldri sagt "jeg har tatt silikon" til absolutt alle jeg kjenner. (Jeg har ikke silikon, men har flere ganger lurt på hvorfor folk blir så sure for at de som har silikon ikke har sagt noe). Anonymous poster hash: ba851...e64
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Det er ingen grunn til at du skal si noe. Silikonmotstandere vil gjerne ha fakta på bordet, hvis ikke kan det jo hende at noen tar diskre silikon som ser ekte ut og de har ikke muligheten til å snakke om hvor stygt det er når de ikke vet det. Det har t.o.m. dukket opp bilder av ekte bryster i silikontrådene, der enkelte har slengt om seg "ser jo med EN gang at det er fake!!". Drit i disse menneskene. Din kropp. Anonymous poster hash: 718f5...5c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå