AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Hei! Jeg lurer på en sak når det kommer til nav og sykepenger.. Jeg ble sykemeldt i oktober i ifjor pga rygg. Går enda sykemeldt for dette. For en drøy måned siden ble jeg og lege enig om at jeg etterhvert skulle prøve meg ut i jobb igjen, etter et gjennomført nødvendig kurs for dette yrket,men ble sykemeldt som vanlig. Idag når jeg skulle logge inn på nav sine sider, oppdaget jeg til min store forskrekkelse at jeg hadde 3!!!! Meldekort som ikke var sendt inn?? Hva betyr dette, at jeg plutselig må sende meldekort? Dette har jeg ikke fått noe beskjed om, å ble svett da jeg såg at det gamleste av meldekorta måtte sendes inn snarest pga fare for trekk?? Hva betyr dette? Jeg var hos legen igår å han fortsatte sykemeldingen så jeg skjønner ingenting... Noen som har vært borti detta?Anonymous poster hash: 41d34...263
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Ring nå NAV og hør, ikke spør her.... Jeeez Anonymous poster hash: a644f...e5b
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Joda,men jeg merket ikke dette før nå, så får ikke ringt før mandag. Tenkte kanskje om noen hadde erfart det samme, å kunne hjelpe meg å roe ned nervene litt i mellomtiden! Ring nå NAV og hør, ikke spør her.... JeeezAnonymous poster hash: a644f...e5b Anonymous poster hash: 04b8b...0db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå