Gå til innhold

Ser yngre ut enn jeg er - folk kommenterer det hele tiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier ser jeg yngre ut enn jeg er. Er 25, men ser ut som jeg er 17. Problemet mitt er at jeg ikke helt vet hva jeg skal svare når folk kommenterer det.

Det er jo ikke akkurat som om det plutselig går opp for meg at "Søren! Jeg var 17 ja, ikke 25."

Anonymous poster hash: 9ffa4...075

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si takk? De mener det jo som et kompliment. Jeg har samme "problemet" som deg. Er 28, og må enda vise legitimasjon over alt. Og senest i fjor fikk jeg barnebillett på bussen :-)

Anonymous poster hash: 3d064...804

Skrevet

Ta det som et komplement. "Problemet" ditt vil komme godt med senere. :P

Skrevet

Kan du ikke bare smile da.

AnonymBruker
Skrevet

Som regel er det utrolig kleint når folk over 23 år skal briske seg på nett med å fortelle omverdenen at de blir tatt for å være så mye yngre. Spesielt den der "jeg fikk barnebillett på bussen!"

Det virker nemlig barnslig.

Mon tro om det er litt derfor man blir tatt for å være yngre? :P

Anonymous poster hash: 35798...403
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har samme "problem" men er ikke så farlig at folk tar meg for å være 30 når jeg er over 40 :)

Skrevet

Jeg har samme problem. Er 23 og må vise leg overalt. Det positive er at hvis jeg blir stoppet av Røde Kors, krill selgere o.l i Oslo - så sier jeg at jeg er 16, også lar de meg være i fred. Hihi :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg sier bare "takk jeg vet det."

Skrevet

Jeg smiler og sier takk for komplimentet.

Jeg er 37 år og må fortsatt vise legitimasjon på polet.

• Liker 1
Skrevet

Har samme problem! Tenker bare at det blir en større og større fordel jo eldre jeg blir

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Folk blir ofte sjokkert når jeg forteller dem at jeg er 30

AnonymBruker
Skrevet

3uA8V9h.jpeg

Og det der er en 35 åring, vær glad for at folk tror du er yngre og ikke eldre.

Anonymous poster hash: a3547...dc8
  • Liker 1
Skrevet

Jeg blir også bestandig tatt for å være mye yngre enn jeg er. Når jeg var i 20 årene var det fryktlig flaut å bli stoppet i dører på utesteder for å vise bevis, mens vennene mine kom rett inn. Nå syntes jeg det er helt supert å bli tatt for å være mye yngre enn jeg er :danse:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gro sjekk det hjelper, tar jeg skjegget blir jeg stoppet av folk på gata som spør, hvor er mamman din da, har du gått deg bort, også ringer de politiet så jeg ikke skal skade meg i trafikken.

• Liker 4
Skrevet

Tror egentlig det er ganske mange som har det slik. Jeg synes det er umulig å gjette alderen på folk. Ser ung ut jeg også, blir spurt både om leg. og har blitt tatt for å være konfirmant det siste året. Jeg ser ikke helt for meg at jeg kommer til å bli seende eldre ut med det første, så jeg tipper at når jeg fyller 25 år neste år, må jeg fremdeles vise leg. i mange mange år fremover.

Skrevet

Som regel er det utrolig kleint når folk over 23 år skal briske seg på nett med å fortelle omverdenen at de blir tatt for å være så mye yngre. Spesielt den der "jeg fikk barnebillett på bussen!"

Siden man blir så godt kjent med bussjåføren på de 4 sekundene det tar å kjøpe billett? Nuvel.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er det kleint når det er sant?

Jeg synes helt ærlig det er ganske kjipt noen ganger når jeg som er over tredve blir tatt for å være mye yngre enn det jeg er -spesielt når det kommer en kommentar som "ja, men du som er så ung du skjønner vel ikke helt greia enda.." (fra fremmede, de jeg kjenner vet jo alderen min)

Men jeg prøver å være en "shapeshifter", klær og hårsveis har mye å si for begge kjønn, og jeg har blitt bedre på å kle meg etter alder -det hjelper overraskende mye!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som bare tror det også. Jeg har f.eks sett noen eksempler på datingsider av damer som må være oppi 40-50 åra som oppgir alder midt i 20 åra. Hvem f... er det de tror de lurer? Gammle ekle pedo grise kjærringer.

Anonymous poster hash: 84ac8...e70

Skrevet

Haha, dette med å bli tatt for å være yngre er vel et luksusproblem! :) Det er da bare smigrende å få høre at man ser yngre ut enn man er, med mindre det er snakk om en ung voksen som blir tatt for å være fjortis.

Og ja, jeg har selv blitt tatt for å være yngre enn jeg er, da jeg fylte 38 måtte jeg vise leg i matbutikken da jeg skulle kjøpe øl for samboeren min. Man tar det så klart som en kompliment. :) Stakkars ekspeditøren ble flau...

Gjest Vevila
Skrevet

Kjenner meg igjen... Og det blir sikkert greiere med alderen. Ikke veldig gøy når folk blir sjokkert over at du har barn før du presiserer hvor gammel du er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...