Gå til innhold

Ferie i Mexico, men hvor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leker med tanken om å kombinere badeferie i Mexico med turen til USAs vestkyst.

Er det noen her som kjenner til godt egnede steder å bo på i Mexico, som lett lar seg kombinere med USA?

Anonymous poster hash: 27e36...3e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leker med tanken om å kombinere badeferie i Mexico med turen til USAs vestkyst.

Er det noen her som kjenner til godt egnede steder å bo på i Mexico, som lett lar seg kombinere med USA?

Anonymous poster hash: 27e36...3e4

Det må bli Cabo det da. Dit alle amerikanere drar. Unngå Tijuana selv om dette også er nære USA. Mye kriminalitet der.

Selv har jeg vært på yucatan og anbefaler virkelig å ta turen nedover, altså fra Cancun til Tulum - Tulum og Playa del carmen spesielt! Vi tok fly fra usa selv, så det er ikke noe stress. Vi betalte 3000 tur-retur fra new york til cancun. Vil tro det er billigere fra LA eller San Fransisco.

Anonymous poster hash: d0acd...184

Skrevet

Styr unna Playa del Carmen og Cancun i alle fall. Bare turistfeller. Tulum er fint, men jeg ville dratt tilbake til vestkysten, bl.a. Puerto Escondido :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Styr unna Playa del Carmen og Cancun i alle fall. Bare turistfeller. Tulum er fint, men jeg ville dratt tilbake til vestkysten, bl.a. Puerto Escondido :)

Enig ang. Cancun, men ikke playa del carmen. Kjempepent sted. Vi var litt utenom sesong da, så kan hende det er verre der midt i "rushet" men vi digget det!

Skrevet

Enig ang. Cancun, men ikke playa del carmen. Kjempepent sted. Vi var litt utenom sesong da, så kan hende det er verre der midt i "rushet" men vi digget det!

Jeg er og enig. Playa del Carmen er veldig turistisert, men samtidig om man begever seg litt unna har de god meksikansk stemning og mange lokale hyggelige cafeer, spsisesteder, puber osv. Man kan ta taxi/van litt vekk fra sentrum og finne rolige strender uten masse folk. Jeg trivdes overaskende godt der!

Tulum er kjempe fint.

Skrevet

Har et vennepar med en reiseblogg, som er kjempefin. :)

De har et favorittsted i Mexico, som de var i i fjor, og som de skal tilbake til i år. De bor på Azul Sensatori, og reiser rundt for å oppleve ting.

Her er bloggen deres, om du vil se bilder og lese.

• Liker 1
Skrevet

Isla Mujeres er ganske fantastisk. Sjekk det ut! En egen perle av en øy I tillegg har du Cancun i nærheten tilfelle du skulle ville shoppe eller trenge lege hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...