Gå til innhold

Gifte menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenter, hva ser dere i gifte menn? (Joda, gifte kvinner er også tiltrekkende på menn).

Mange menn har opplevd at det kan være et større sjekketriks å beholde gifteringen på når de går ut, enn å ta den av. Hvis dere skal flørte og kanskje noe mer hvem foretrekker dere, single eller "opptatte menn"?? Hvis dere vil ha sex med vedkommede er det da uinteressant om han er singel eller ikke? : Det hadde vært morro å høre om noen av dere har erfaring med dette... :wink:

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med å kvinner på rygg, enda de fikk vite at jeg er gift. Så å være gift å gå med giftering virker sjelden avskrekkende på kvinner, hvorfor, tja si det....

Skrevet

Hva syns kona di om at du driver og får "kvinner på rygg", da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Fy faen, din utroe slask! Tror jeg skal starte torpedo byrå som tar for seg begge kjønn jeg når det gjelder saken utroskap! :sjarmor: Tenker firmaet skal få mye penger jeg!! Og en del knekte kjever på sammvitigheten. Håper det finnes en gud som straffer utroskap gitt. sukk

Gjest Anonymous
Skrevet

For henne er det faktisk helt greit, hun får alltid vite om det etterpå. Vi har det veldigt åpent i vårt forhold. Vi aksepterer at begge kan oppleve "spenning" så lenge det ikke skjer skjult for hverandre.

Skrevet

er gifte menn mer tiltrekkende enn andre? hmm.. det visste jeg ikke. må evt. være det da at da ser vi at det faktisk finnes noen som liker han. Kanskje han ikke ser ut som noen man vanligvis ville gått bort til.. men siden han er gift, finnes det noe godt i han..??

personlig ville jeg aldri bli med en gift mann hjem, stakkars kona. Vet jo hvordan jeg ville følt det hvis kjæresten min var utro.

Kanskje giftering fungerer for noen menn, men det fungerer i alle fall ikke på alle jenter!

-miss tiger-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...