Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fraggel
Skrevet

Jeg er desp etter å få tak i en "lett" jakke, og aner ikke hva slags jeg vil ha.

Men, hvilke butikker selger jakker?

De "vanlige" klesbutikkene, eller?

Jeg er litt blank, har ikke lagt merke til noe særlig i år.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Umulig tema...

Jeg bruker alle hettejakkene mine, skinnjakke hvis det er kaldere, og min fantastiske Haglöfs vindtette fleecejakke.

Dressjakker er in nå, det burde du finne overalt. Det kan kanskje bli litt kaldt i halsen når sola svikter.

Skrevet

jeg er også på utkikk. Gjerne litt klassisk i snittet, uten å være for "fin". Sliter med å finne noen som passer over skuldrene.. :roll:

Gjest Seleena
Skrevet

Kva med kvit dress jakke i foreks lin?

Skrevet

Hm,vil ikke den krølle sabla fort/lett da :-? :tenke praktisk:

Gjest Seleena
Skrevet

Jo, du må nok fram med strykehjernet ein gong i blandt. Men henger du den opp fint i eit skap på ein hengar trur eg det skulle gå greit!

Du treng jo ikkje kjøpe lin då! Vanleg stoff er jo og veldig fint. Dressjakker er jo veldig trendy.

Skrevet

Ja,det er det. Trikset er bare å finne en som jeg synes sitter pent. Får se litt rundt.

Gjest Coral
Skrevet

Syns også dressjakker er veldig fint, blir litt elegant samtidig som man fint kan kombinere de med en litt røffere stil (Ikke de mest elegante kanskje, men finnes jo en del i litt grovere stoff).

Selv har jeg kjøpt tre stykker, ikke så dyre.. To fra vila og en fra vero moda. Brukt de masse :)

Gjest gjest1
Skrevet

Sommerjakke? Umulig... :-( Har lett i mange mange år...bruker en vindjakke og litt college-genser-aktig-jakke. Skinnjakke om det er litt kaldere.

Gjest Fraggel
Skrevet

Jeg endte opp med å ikke finne noe som helst ...

Har ikke lyst på dressjakke, det er ikke helt "meg", i tillegg til at "alle" har det.

Blir litt for nå-har-jeg-kjøpt-denne-jakka-fordi-det-sto-i-DetNye. :wink:

Men leter fortsatt - må ha noe til kalde sommerkvelder.

Gjest Ethereal
Skrevet
Jeg endte opp med å ikke finne noe som helst ...

Det er MIN greie det, unntatt i går. Holdt på å kjøpe en D&G-bukse til 2650,- men besinnet meg. I stedet kom jeg hjem med bukse, singlet og t-skjorte fra Filippa K, og en stilig hvit/lys grå/mørk grå genser fra Tiger of Sweden. Blakk nå...(bra jeg ikke shopper så ofte)

Gjest Odense
Skrevet

Åhh..har lett så lenge etter sommerjakke i år..Bruker bare hette jakkene mine nå, vanlige college stoff i forsjellige farger..Elsker desse myke jakkene :-) . Men må ha en litt finere jakke som jeg kan ha på byen å slikt..Liker ikke dressjakkene på vero moda, h&m, b-young, eller av de vanlige kjedene..har ikke sett på en stund da..selv om bikbok er en vanlig kjede så liker jeg en del klær der, kansje jeg skal ta meg en tur innom ..Ellers visst det er e sikkelig stilig jakke en plass så skrik ut! :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med en dongerijakke da!

Selv har jeg en mørk jakke i dongeri som brukes veldig flittig. (har også et par dressjakker, men de blir likesom ikke brukt...)

Skrevet

Å finne dressjakke er ikke så lett som dere tror.

Jeg har lett å lett i mange uker nå men finner ingenting. Jeg har allerede en i "vanlig" stoff liksom men vil gjerne ha en som er i feks "fløyel" eller litt "fin cord" eller noe i den stilen..en som er litt tykkere på de dagene som det blåser litt. Jeg vil ha den ikke for kort..gjerne litt nedpå rumpa og innsvingt i livet og hvit! Helt umulig. I mange butikker har de ikke jakker engang?!

Fant en på B-Young som var fin men den var sånn krem gul og det ble litt for mye av det gode.....

Leter enda...

Skrevet

Dongerijakke ja, det hadde gått an. Litt mer uformelt og sporty. Noen som vet hvor de selger ok dongerijakker? Prøvde noen på Veromoda, men de var da så sabla lang i armene (eller er det jeg som har korte armer?)

Julie.

Skrevet

De har en fin "fin cord" dressjakke på Neste stopp. Nydelig rosa sak (som de ikke hadde igjen i min størrelse, så jeg får holde meg til trenchcoat og skinnjakke :-? )

Skrevet

I sommerhalvåret bytter jeg på deminjakke, en lett Jean Paul jakke eller skinnjakke - kommer ann på været.

Skrevet

På H&M er det masse forskjellige jakker til sommeren. Kjøpte meg nettopp en hvit en der. Eller blir det for billig/dårlig kvalitet?

Hva med Oasis (hvis du bor i oslo?) Der har dem sikkert noe?

selv varierer det etter hvordan været er, har en rød trenchcoat, jeansjakke, svart fløyelsjakke ("dressjakke"), jean paul "regnjakke" (kort), en hvit jakke. Ellers går det jo an å gå uten jakke når været tillater det i sommer da. :) En fin topp f eks?

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...