Gå til innhold

Matboks til barnehagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på jakt etter en matboks til en toåring som går i barnehage. Den bør ha et stort rom (til brødskive o.l.) og gjerne to mindre rom (til yoghurt, fruktsmoothie i pose, frukt, grønnsaker, ostestaver og annet småtteri). Noen som kan tipse om spesifikke merker/matbokser? Butikk eller nettbutikk spiller ingen rolle.

Anonymous poster hash: e3c71...4e7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff, nei den var vanskelig du!

Hvordan klarer du deg i hverdagen når det å plukket ut en matboks krever at du må spørre folk på et forum? :sjokkert:

Anonymous poster hash: d761a...4c3
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer du deg i hverdagen når det å plukket ut en matboks krever at du må spørre folk på et forum? :sjokkert:

Jeg vet ikke med deg, men jeg har begrenset tid til å farte rundt på shopping så jeg blir veldig glad for tips som gjør at jeg kan kutte ned på tiden som går med til å finne en matboks som tilfredsstiller de kravene jeg måtte ha.

Jeg er ikke ts, forresten, men jeg lurer på det samme. Klarer meg fint i hverdagen, for øvrig.

Anonymous poster hash: bcd53...a0f

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Søk på Bento lunsjboks

Anonymous poster hash: c62ee...c8f
  • Liker 2
Skrevet

Jeg også leter etter en sånn, og har ikke funnet en jeg har likt på ebay, så jeg henger meg også på denne tråden.

Lurer også på hvordan DU klarer deg i hverdagen, så sur og spydig som du virker.

• Liker 3
Gjest Blomst83
Skrevet

Her fant jeg til mine 2 tantebarn.Her har de matbokeser i alle varianter og tio all slags bruk :)

Skrevet

Min datter har noen jeg kjøpte på Kiwi fra Bendit. De er det flere rom i. Ellers har hun sånn "koffert" i fra Blafre. Og små plast beholdere med lokk i forskjellige størrelser som hun har frukt, grønnsaker, små oster osv i :-)

AnonymBruker
Skrevet

Her fant jeg til mine 2 tantebarn.Her har de matbokeser i alle varianter og tio all slags bruk :)

Jeg tror du glemte å legge ved en link. :fnise:

Anonymous poster hash: a9a93...f20

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk, men jeg klarer meg fint.

Å plukke ut en matboks krever ikke at jeg må spørre folk på et forum, men det er alltid nyttig å få tips og råd fra andre, enten det er familie, venner og bekjente eller folk på et forum.

Og til dere andre: takk for gode tips! Ser ut som jeg fant noe gode alternativer hos going.no :tommel:

TS

Anonymous poster hash: e3c71...4e7

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet (endret)

.

post-93399-0-84720800-1437026336_thumb.j

post-93399-0-21797100-1437026339_thumb.j

Endret av Brutus!
Skrevet

SISTEMA :) finner de på til bords..

Skrevet

Jeg har en Laptop lunches-boks som jeg elsker! Morsomme farger, lett å tilpasse til ulike typer mat. Får også kjøpt bokser med ulike strl enn de som følger med. Boksene med lokk er tette, så det går an å ha suppe, yoghurt mm i dem.

http://lilleprinsen.no/epages/Lilleprinsen.mobile/?ObjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/L-600-300/SubProducts/L-600-300-0088&Locale=no_NO

(bare et eksempel på sted som selger, var det første som dukket opp på Google. Kan godt være de er billigere andre steder)

AnonymBruker
Skrevet

Hjemme har vi endel forskjellige fra Sistema og liknende(også bokser med kjølelokk), men det ender med at kun Susanne Kaluza boksene på Rimi blir brukt til ungens måltider.

Anonymous poster hash: 45220...fb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...