AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Jeg er 15 år og har en venninne på samme alder, hun er bestevenninnen min, omtrent den ubiologiske søstra mi. Men hun flyttet for ca. 3 år siden og har forandret seg totalt! Hun har i det siste blitt så bitchy og frekk! Jeg kan ta et eksempel, vi snakket over facebook, for jeg hadde senet karaktersnittet mitt til mange på snapchat, fordi jeg var stolt(5,7 i snitt) og hun skrev til meg:"Serr?!" også ble hun skikkelig sur!Hun mente at det var utrolig at jeg hadde fått 5,7 i snitt. Jeg bare:"Why?" også skrev hun at hun er forbannet på meg, at jeg var stygg, at ingen liker meg og at jeg skulle drepe meg selv! Da ble jeg ganske sur og skrev at hun er som en trassalderunge, jeg ble faktisk såret! Hva burde jeg si/gjøre? Jeg har spurt henne før om hvorfor hun er så sur, men hun sier at det er fordi jeg irriterer henne, men 1. Jeg har ikke vært annerledes nå enn tidligere, og tidligere var vi som erteris! 2. Når jeg blir irritert på noen, ber jeg dem ikke om å drepe seg selv!Anonymous poster hash: 79a55...a0c
Infinite Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Hun er jo ganske tydelig sjalu fordi du har fått gode karakterer. Hadde hun vært ei god venninne, ville hun gledet seg på dine vegner, i steden for å gi uttrykk for sjalusien sin på den måten hun gjør. Veldig stygt gjort, og absolutt ikke en person jeg ville vært venn med videre. 2
Mrs Smith Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Det er fordi du er bedre enn henne hun er sur, hun hadde kanskje ikke regnet med det, misunnelse. Jeg foreslår at du ser deg om etter en annen venninne for hun her er ikke god i topplokket. Superbra jobba forresten, du har grunn til å være stolt av deg selv!
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Ts her. Tusen takk! Jeg bar jobbet DRITHARDT <3 Men jeg tolererer ikke at folk sier at jeg kan drepe meg selv uansett hvor misunnelige de er! Derfor spør jeg hva jeg burde gjøre Å "skille" meg fra henne blir utrolig vansklig! Vi har vært bestiser siden 1.klasse og hun har alltid vore verdens beste person, utrolig herlig! Men siden mai ca. har hun vore så foferdelig helt ærlig! Hun sier bare at jeg hsr mensen...Derfor er jeg sur på henne, men jeg er sur fordi hun er så bitchy! Anonymous poster hash: 79a55...a0c
Berit Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Tror ganske sikkert at denne jenta ikke har det så bra. Ikke så lett å flytte til et annet miljø heller. Jeg synes forslaget over her var godt. Du sier bestemt at du ikke vil bli snakket slik til. Ville ikke snakket stygt og nedlatende til henne. Da synker du ned på samme nivå. Men si bestemt i fra hva du mener og gjerne hva du føler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå