Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min han en hobby som tar mye av tiden hans. Jeg har vært med på en masse arrangementer i forbindelse med denne hobbyen. På disse arrangementene/festene er det en dame som han hadde noe på gang med rett før han traff meg.

Jeg har synes at det har vært litt ubehagelig å feste med henne. Men måtte jo bare tenke at fortid er fortid. Jeg måtte tenke at det ikke ble noe mer mellom de og det er meg han vil ha. Jeg har ikke hun som venn på facebook, men han flere av venninnene hennes der som jeg har god kontakt med på arrangementene.

Jeg har hilst og småpratet med denne damen mange ganger. Og har vært så glad for alle som er hyggelig og inkluderende i miljøet.

Nå har jeg kommet over en samtale mellom kjæresten og denne damen på mobilen hans. Det er hun som starter samtalen og begynner med å skrive hvordan det går med han, så skriver hun at lyset har gått i huset hennes, men hun får vel klarer seg uten han..Etter hvert kommer samtalen inn på sex, hvor lyst hun har på sex med han, at han godt kan få hun når han vil, osv. Han svarer lignende.

Jeg har gjort det slutt med kjæresten og jeg er ganske så knust. Han også, og jeg tror ikke han har kontakt med hun. Han angrer og ber om tilgivelse. Men jeg orker ikke.

Men er også så sint på denne dritt kjerringen. Hun VET at han har kjæreste, hun har pratet med meg flere ganger, og så tillater hun seg å sende slike meldinger til kjæresten min. Jeg har veldig lyst til å sende hun en melding på facebook og spørre henne hvilken moral hun egentlig har, skrive at jeg trodde hun respekterte folk i forhold osv. Er selvfølgelig mest sint på han, men også på hun, og jeg orker liksom ikke å bare la vær å si noe til henne, hun får vel aldri vite at jeg vet hvis ikke. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kill the bitch! Nei men seriøst du burde si noe til henne. Hun bør ikke slippe unna. Bra du dumpet han. Hadde han vært ordentlig hadde han avvist henne og ignorert henne.

Anonymous poster hash: 9e8ec...1cb

• Liker 3
Gjest Violetta
Skrevet

Ikke gjør det. Mest sannsynlig kommer du ut som den tapende part, som en bitter eks eller noe.

• Liker 3
Skrevet

Syns ærlig talt det er eksen din du burde være sint på. Greit, hun er kanskje ikke ei kjempebra dame, men det er han som har vært utro og må stå til ansvar for deg, ikke hun. At du kontakter henne og kjefter gjør ikke noe godt, og du får antakeligvis et svar tilbake som gjør at du blir enda sintere.

• Liker 4
Skrevet

Ikke gjør det. Mest sannsynlig kommer du ut som den tapende part, som en bitter eks eller noe.

TS her..Blir jo ikke akkurat som en bitter eks synes jeg. Jeg vil bare fortelle henne hvor idiot jeg synes at hun er. Jeg hadde aldri gjort noe slikt, men hvis jeg hadde gjort det og hvis jeg hadde noe samvittighet så hadde jeg fått et stikk i magen og følt meg dum hvis damen til han jeg hadde skrevet til hadde sendt meg en slik melding.

Skrevet

TS her..Blir jo ikke akkurat som en bitter eks synes jeg. Jeg vil bare fortelle henne hvor idiot jeg synes at hun er. Jeg hadde aldri gjort noe slikt, men hvis jeg hadde gjort det og hvis jeg hadde noe samvittighet så hadde jeg fått et stikk i magen og følt meg dum hvis damen til han jeg hadde skrevet til hadde sendt meg en slik melding.

jeg hørte om en dame som skjærte hull i alle dekkene på bilen til en sånn kjerring.
Skrevet

selfølgelig er hun og en dritt i denne greia, men den største dritten her er absolutt xn din ! Syns det heller er han du skal klikke på :Nikke: med tanke på at hun og er hans x, kansje han ga henne løfter om at det kunne bli de to igjen eller ikke? Nei det er absolutt han som er "the bad guy" her.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si det var utrolig bra du gikk fra den fyren! Mange ville holdt det gående med usikkerhet, tilgivelse og sjalu-tendenser før det uansett ble slutt. Så du skal ha kred der. Jeg synes bestemt at begge to her er like medskyldige. Hun vet han har kjæreste, men bryr seg tydeligvis ikke om det. Men han er definitivt ikke verdt mer av din tid, knust eller ei!

Akkurat jeg hadde vel droppet å sende melding, men skjønner godt du føler for å sette henne på plass. Og det har du all rett til. Hun kommer sikkert til å få vite om det gjennom det miljøet de er i, ryktet går vel allerede.

Anonymous poster hash: 9a8cc...a87
AnonymBruker
Skrevet

jeg hørte om en dame som skjærte hull i alle dekkene på bilen til en sånn kjerring.

"Skjærte"? Virkelig?

Anonymous poster hash: 59319...b37

Skrevet

"Skjærte"? Virkelig? Anonymous poster hash: 59319...b37

skjærte/stakk hull, whats the diff?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...