melatonin Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Jeg er ikke noe flink med å matche klær farger og sånn... Jeg skal ha en kjole i fargen ivory, så noe gylden. Men vi har lyst på å ha ivory og sølv som farger gjennom bryllupet, med noe grønt innimellom som feks baldene på blomster da. Mannen min vil ha sermonivest i lys sølvgrå, og jeg har lyst på å ha noe sølvfarget i håret og sølvsko... Har og lyst på en enkel brudebukett av callalinjer.. Men vil fargen ivory og sølv kræsje totalt?? Kan mannen ha sølvfarget vest når min kjole er ivory? Jeg er såå dårlig på sånn, og vil jo at det skal være fint da. Heldigvis har vi god tid, men er såå takknemlig for den hjelpen jeg får her inne :D Hvilke farger skal dere ha, evt hadde;) ? Her er vesten han har lyst på: http://www.zlixx.no/p/1000332
SiMa Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Jeg tror ikke jeg ville valgt sølv sammen med ivory, kontrasten blir for liten til å være kontrast, men for stor til å være ton-i-ton. Har du kjøpt kjolen? Til sølvgrå vest synes jeg det er finest med helt hvitt eller kanskje lys grå. Eller kan det være et alternativ at mannen velger ivory vest også?
melatonin Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2014 Har kjøpt kjolen ja. Han har veldig lyst på den grå vesten, men så klart hvis det blir full skjærings så går han nok med på annen farge. Synes fargevalg er vanskelig, for vil ikke ha de vanlige klissete fargene som rosa og lilla... vil ha det stilig, rent og klassisk.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 "problemet" blir vel da at ivory er en varm hvittone, mens sølv fort et en kald farge...Anonymous poster hash: 4ce78...70b
melatonin Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2014 "problemet" blir vel da at ivory er en varm hvittone, mens sølv fort et en kald farge...Anonymous poster hash: 4ce78...70b tenkte på det jeg og... ivory og gull kan være fint, så lenge man passer seg for at det ikke blir for glorete.. Mye hodebry for en dag Men alikvel livets største dag da..
SiMa Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Har kjøpt kjolen ja. Han har veldig lyst på den grå vesten, men så klart hvis det blir full skjærings så går han nok med på annen farge. Synes fargevalg er vanskelig, for vil ikke ha de vanlige klissete fargene som rosa og lilla... vil ha det stilig, rent og klassisk. Hva med en av disse? Jeg synes det ville passe bedre sammen med ivory. http://www.zlixx.no/brunrosa Full skjærings er det ikke, og det er viktig at han også føler seg fin og har på noe han trives i på bryllupsdagen. Du kan jo høre med han hva han synes om den fargen? Av annen pynt ville jeg nok holdt meg unna sølv, og heller gått for en varmere tone. Fargevalg er vanskelig, og ivory kjole legger jo ikke noe særlig føringer. Du liker ikke rosa og lilla, da holder du deg unna det. Hva med rødt? Eller gultoner? Blått er også fint, men blomster vil da gjerne gå litt over mot lilla. Grønt er uansett en veldig fin farge, og jeg liker at det er en del grønt i buketter. (Og en fordel er at de da gjerne blir litt billigere også? Og så kan dere jo legge til noen få detaljer rundt omkring i gull/bronse/kobber/perler. PS. La akkurat merke til at du, i følge beskrivelsen er mann.
melatonin Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2014 Hva med en av disse? Jeg synes det ville passe bedre sammen med ivory. http://www.zlixx.no/brunrosa Full skjærings er det ikke, og det er viktig at han også føler seg fin og har på noe han trives i på bryllupsdagen. Du kan jo høre med han hva han synes om den fargen? Av annen pynt ville jeg nok holdt meg unna sølv, og heller gått for en varmere tone. Fargevalg er vanskelig, og ivory kjole legger jo ikke noe særlig føringer. Du liker ikke rosa og lilla, da holder du deg unna det. Hva med rødt? Eller gultoner? Blått er også fint, men blomster vil da gjerne gå litt over mot lilla. Grønt er uansett en veldig fin farge, og jeg liker at det er en del grønt i buketter. (Og en fordel er at de da gjerne blir litt billigere også? Og så kan dere jo legge til noen få detaljer rundt omkring i gull/bronse/kobber/perler. PS. La akkurat merke til at du, i følge beskrivelsen er mann. Står da vel ikke mann, står ikke viktig på kjønn, og det er forde det ikke er mulig å bytte, får bare feilmeldinger, men er vel heller ikke det det gjelder da! Tror jeg prøver meg fram litt... vil ikke ha mye farger, rødt er jul, gult er påske, jeg hater blått.. Grønt er jeg og veldig glad i og da passer det mye med buketter.. Men så gifter vi oss i hamar, hvor Hamkam holder til og svigerfar er hamkam fan og jeg vil liksom ikke at han skal gå rundt å mene at det er hamkam tema! kanskje fargene bare blir gående i ivory og litt gull... da blir det i allefall varmt eller hva tror du?
SiMa Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 Står da vel ikke mann, står ikke viktig på kjønn, og det er forde det ikke er mulig å bytte, får bare feilmeldinger, men er vel heller ikke det det gjelder da! Tror jeg prøver meg fram litt... vil ikke ha mye farger, rødt er jul, gult er påske, jeg hater blått.. Grønt er jeg og veldig glad i og da passer det mye med buketter.. Men så gifter vi oss i hamar, hvor Hamkam holder til og svigerfar er hamkam fan og jeg vil liksom ikke at han skal gå rundt å mene at det er hamkam tema! kanskje fargene bare blir gående i ivory og litt gull... da blir det i allefall varmt eller hva tror du? Ivory og gull høres veldig fint ut. Det er veldig stilrent og enkelt, jeg synes mange av de som velger seg en "temafarge" lett kan ende opp med at det ser litt rotete ut. Hvis dere "trenger" litt mer kontrastfarger kan dere bruke en pen brunfarge, sammen med grønt tror jeg det blir veldig fint. Jeg har valgt rød kjole, så "vår farge" er rødt, men det blir mest hvitt og sølv, og skal bruke litt rødt for å friske opp, bl.a. rød løper på bordet (hvit duk og hvite blomster). Sorry med den kommentaren at det står du er mann, jeg som blingsa litt og så på en annen bruker. Syntes bare det var litt morsomt.
melatonin Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2014 Ivory og gull høres veldig fint ut. Det er veldig stilrent og enkelt, jeg synes mange av de som velger seg en "temafarge" lett kan ende opp med at det ser litt rotete ut. Hvis dere "trenger" litt mer kontrastfarger kan dere bruke en pen brunfarge, sammen med grønt tror jeg det blir veldig fint. Jeg har valgt rød kjole, så "vår farge" er rødt, men det blir mest hvitt og sølv, og skal bruke litt rødt for å friske opp, bl.a. rød løper på bordet (hvit duk og hvite blomster). Sorry med den kommentaren at det står du er mann, jeg som blingsa litt og så på en annen bruker. Syntes bare det var litt morsomt. Irriterrer meg at jeg ikke får fiksa til kvinne! ser flere står som mann Da får jeg høre med gubben tror det blir bra! takk for hjelpen
SiMa Skrevet 20. juni 2014 #10 Skrevet 20. juni 2014 Irriterrer meg at jeg ikke får fiksa til kvinne! ser flere står som mann Da får jeg høre med gubben tror det blir bra! takk for hjelpen Skulle gjerne også bytta til kvinne. Ville gi minst mulig opplysninger om meg selv da jeg registrerte meg, men tror nok de fleste har avslørt at jeg er kvinne etter at jeg nevnte brudekjolen. Jeg er sikker på at det blir veldig bra. 22. august. To måneder til. I morgen er det åtte uker for oss. Gleder meg.
melatonin Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #11 Skrevet 20. juni 2014 Skulle gjerne også bytta til kvinne. Ville gi minst mulig opplysninger om meg selv da jeg registrerte meg, men tror nok de fleste har avslørt at jeg er kvinne etter at jeg nevnte brudekjolen. Jeg er sikker på at det blir veldig bra. 22. august. To måneder til. I morgen er det åtte uker for oss. Gleder meg. Nå gjorde du meg klar over en feil jeg ikke har sett enda stod 22.08.14.. skulle være 15!! 8 uker, det er ikke lenge!!! Håper dere får en fiiin dag, og at værgudene er på den snille siden den dagen!!
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #12 Skrevet 20. juni 2014 Nå gjorde du meg klar over en feil jeg ikke har sett enda stod 22.08.14.. skulle være 15!! 8 uker, det er ikke lenge!!! Håper dere får en fiiin dag, og at værgudene er på den snille siden den dagen!! Dagen før oss, det. Vi hadde også planer om den dagen, men var så heldige at tingretten her også har vielser lørdag den uka. Om åtte uker er dere gift! Anonymous poster hash: 2a73c...a88
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #13 Skrevet 20. juni 2014 Hei! Jeg skal gifte meg snart, og skal ha kjole i ivory. Vi har sagt at dresskoden er sommerlig pent, så min kommende ektemann skal ha en lysegrå dress. Og det passer veldig fint sammen! Ellers er fargetemaet vårt kremhvitt/gull/mintgrønt, som jeg bare har fått positive tilbakemeldinger på! :-) Ønsker dere lykke til! Anonymous poster hash: 99926...dff
MockingJay Skrevet 20. juni 2014 #14 Skrevet 20. juni 2014 Jeg har ivory kjole, og mannen skal ha samme vest som din mann vil ha. Vi ser ingen problemer i det. Kjolen min har også sølv strass på seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå