Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen her tatt, eller vurderer å ta det? Hva fikset du, eller vil du fikse på?

Hvor mye betalte du, hvor tok du det, hvordan opplevde du det? Vil høre så mange erfaringer som mulig :) Har nemlig tenkt å ta det selv!

Anonymous poster hash: f616d...1e8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Har noen her tatt, eller vurderer å ta det? Hva fikset du, eller vil du fikse på?

Hvor mye betalte du, hvor tok du det, hvordan opplevde du det? Vil høre så mange erfaringer som mulig :) Har nemlig tenkt å ta det selv!

Styr langt unna bunæs hvert fall.

Anonymous poster hash: b3cda...87a

AnonymBruker
Skrevet

Styr langt unna bunæs hvert fall.

Anonymous poster hash: b3cda...87a

Hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har !

1. Jeg hadde en veldig stor nese og jeg hadde en hump på neseryggen, så jeg fjernet humpen og forminsket neseborene.

2. jeg betalte 28.000 kr

3. Jeg gjordet i tyskland

4. jeg er veldig fornøyd, alt gikk kjempe fint under operasjonen og det hele var egentlig smertefritt, jeg hadde kun smerter rett etter jeg våknet opp fra narkose. Jeg overnattet på klinikken og ble tatt veldig godt vare på. Dagen etter ble det bestillt taxi til meg og jeg dro tilbake til hotellet hvor mamma passet på meg. Den første uka gikk jeg ikke ut i det hele tatt, kun på etterskjekken, det var egentlig fordi jeg så helt jævlig ut. Nesa var veldig tett den første perioden, det var det eneste plagsomme med det hele. Etter to uker kunne jeg ta av bandasjen og kun ha et plaster på neseryggen og jeg sov med bandasjen. Jeg så fortsatt litt hoven ut i ansiktet men det var kun merkbart på meg selv. Sorry for rotete innlegg

Anonymous poster hash: be6a0...a84
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har !

1. Jeg hadde en veldig stor nese og jeg hadde en hump på neseryggen, så jeg fjernet humpen og forminsket neseborene.

2. jeg betalte 28.000 kr

4. jeg er veldig fornøyd, alt gikk kjempe fint under operasjonen og det hele var egentlig smertefritt, jeg hadde kun smerter rett etter jeg våknet opp fra narkose. Jeg overnattet på klinikken og ble tatt veldig godt vare på. Dagen etter ble det bestillt taxi til meg og jeg dro tilbake til hotellet hvor mamma passet på meg. Den første uka gikk jeg ikke ut i det hele tatt, kun på etterskjekken, det var egentlig fordi jeg så helt jævlig ut. Nesa var veldig tett den første perioden, det var det eneste plagsomme med det hele. Etter to uker kunne jeg ta av bandasjen og kun ha et plaster på neseryggen og jeg sov med bandasjen. Jeg så fortsatt litt hoven ut i ansiktet men det var kun merkbart på meg selv. Sorry for rotete innlegg

Har også tenkt å gjøre det i utlandet, men har syns det er veldig vansklig å finne en klinikk. Hva het den du var på? Hva het kirurgen? :) Måtte du på konsultasjonstime på forhånd? Så bra du er fornøyd!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har !

2. jeg betalte 28.000 kr

Hva sa du til familie og venner?

Fikk du noen negative kommentarer?

Anonymous poster hash: 39820...a8b

AnonymBruker
Skrevet

Fjernet en kul på neseryggen og rettet opp en litt skjev nesetipp ved Plastikkkirugisk Institutt i Bergen.

Kirugen heter Stefan Emmes. Pris: 35 000,- Både han og de andre ansatte var hyggelige og profesjonelle.

Tok opreasjonen i lokalbedøvelse og var derfor våken,men smertefri de ca.3 timene jeg lå der.

Det var noe ubehagelig men gikk veldig greit. Dagen etter var bortimot smertefrie. Det eneste ubehaget var å måtte gå med gipsen i 1 uke,og sove med hodet hevet. Fikk store blåmerker under øynene,men disse gikk bort etter noen uker. Fjernet gipsen selv etter 1 uke. Samme dag dro jeg til klinikken og legen fjernet et par sting mellom neseborene Dette er nå noen år siden og arret der er nesten usynlig nå. Kun mine nærmeste vet at jeg er operert.Andre har ikke nevnt at de ser noe forskjell (selv om de kanskje gjør det).

Alt i alt er jeg godt fornøyd,

MEN:

Det er vanskelig å forutse resultatet av en neseoperasjon. Det er ikke slik at man bare kan ha med et bilde av en pen nese og si den nesen vil jeg ha. Det er ens egen nese som setter begrensninger og det er den kirugen må ta utgangspunkt i.

Jeg hadde også flere måneder med ujevn hevelse som gjorde at nesen så klumpete ut. Man må ha is i magen og stor tålmodighet,og hvis man tar en større neseoperasjon slik jeg gjorde,kan man ikke forvente å se sluttresultatet før etter 1-2 år.

Anonymous poster hash: cb1ca...da7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...