AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Jeg har aldri brukt highlighter før og tenkte å kjøpe meg en.... Men jeg vet neimen ikke hvilken og jeg trenger tips!! Jeg har mørkeblondt hår, blå øyne og har en "vanlig" nordisk, lys hud. Jeg fikk anbefalt denne highlighten i fra et parfymeri, men jeg blir litt usikker på om jeg skal kjøpe denne når jeg leser omtalen om dette produktet: http://www.kicks.no/dior/makeup/base/primer-c95/glow-maximizer-light-boosting-primer-p34802?ticket=L3NlYXJjaF9wYWdlL3Byb2R1Y3RzZWFyY2g7Iztwcm9kdWN0X2tleTs0NDcwODkzMV9ub19OTzsjOw Er det noen som har erfaring med dette produktet, evt vil anbefale meg en annen god highlighter? Anonymous poster hash: d8b72...04f
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Jeg skjønner ikke at man bruker 380 kr på en highlighter, men det er nå meg Man skal jo tross alt bruke bare en ørliten dråpe over kinnben/neserygg/amorbue og de aller fleste highlightere er etter min erfaring ganske like og gjør jobben greit. Ville heller lagt mest penger på sånt som foundation og mascara hvor kvalitet og funksjon varierer veldig, mens små tilleggsprodukter som highlighter kan man like så godt velge noe rimeligere og regne med at den funker bra. Personlig liker jeg highlighteren kalt High Beam fra Benefit, og vet mange andre er fornøyd med den også. http://www.feelunique.com/p/Benefit-High-Beam-Luminescent-Complexion-Enhancer-13ml Anonymous poster hash: b2e00...274
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Synes det var fryktelig dyrt for en highlighter. Bruker Physician's Formula Pearl Highlighter, og er veldig fornøyd. Koster heller ikke all verden. Kjøpte den på iHerb. Anonymous poster hash: 8222f...4ce
Djungelvrål Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 HVorfor kjøpe higjlighter i det hele tatt? Kjøp en billig skimrende lys rosa, hvit eller champagnefarget lys øyeskygge. Det er akkurat det samme.
Yzma Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Jeg kjøpte en highlighter fra feelunique som jeg er superfornøyd med. High Beam by Benefit .. Den kostet under 200 kroner, og den er veldig sparsommelig. Trenger ikke bruke mye. PS: Den er flytende.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Anbefaler RMS Beauty sin Living Luminizer! Den er i fast krem-form, og ser supernaturlig ut. Du bare dabber litt på der du føler for det :-) Også er den ikke glitrende eller skimrende, man får en litt mer "dewy" highlight av den! Kan ikke sammenliknes med vanlig lys, skimrende øyenskygge i det hele tatt. Anonymous poster hash: eb4e9...524
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Takk for gode tips!! Ja, enig at denne highlighten er litt i dyreste laget. Kan dere gi meg linker til nettbutikk av det dere anbefaler? Anonymous poster hash: cdd66...55d
Asso Skrevet 21. juni 2014 #8 Skrevet 21. juni 2014 Jeg har selv MAC Mineralize Skinfinish i Soft & Gentle, veldig fin highlighter, men den er dyr... Har hørt veldig mye bra om denne =) Vurderer selv å kjøpe den: http: Mary-lou-manizer-aka-the-luminizer Jeg vet også at BodyShop har veldig fine blusher som kan brukes til highlighter Men så kan du også gjøre som andre tipser om, kjøpe øyenskygge i en farge som passer huden din =) Jeg har selv brukt en gammel øyenskygge fra IsaDora som highlighter, men den ble tom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå