Gå til innhold

Sjekker dere varene jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:-)

Hørt om overraskelsespakker....?

hehe... kanskje noen damer får seg en skikkelig SUPRISEGAVE :P

:hoho::hoho:

Videoannonse
Annonse
Gjest tusjen
Skrevet

Jeg sjekker ikke varene nei, og har aldri hørt om noen som gjør det heller.. Bortsett fra deg som skrev dette innlegget :ler:

tusjen

Gjest Alltid
Skrevet

Jeg sjekker alltid varene. Det er viktig å være forbruker-bevisst i våre dager! Man må forsikre seg om at en får full valuta for pengene i dagens marked.

De store vinner alltid :)

Skrevet

Herregud! Hvor dum og uvitende går det an å bli? Hvor stor en slapp penis er sier ingenting om hvor stor den er erigrert, og aller minst om hvor god elsker han er! Hvis du tror stor penis automatisk tilsier god elsker så er du jammen naiv og uerfaren!

Gjest Store fyller opp
Skrevet

Som regel er menn med tykke og store peniser gode elskere fordi utstyret deres fyller såpass opp at det blri en ekstra bonus.

Menn med gjennomsnittlige og små peniser må slite mer i senga, fordi mange jenter nesten ikke merker dem og kjeder seg..

Gjest TomKrus
Skrevet
Som regel er menn med tykke og store peniser gode elskere fordi utstyret deres fyller såpass opp at det blri en ekstra bonus.

Menn med gjennomsnittlige og små peniser må slite mer i senga, fordi mange jenter nesten ikke merker dem og kjeder seg..

Huff da, dårlig erfaring med elskere? Regner med at du sliter lite i senga og bare ligger der?

• 4 uker senere...
Gjest Forbruker-orientert
Skrevet

Tja, det lønner seg å være bevisst på hva slags menn en bli med hjem. I dagens samfunn med likestilling og menns krav til pupper og rumper, må jo en stakkars jente studere utstyrets størrelse før hun går til det drastiske skritt å følge med mannen hjem.

Kvinner av i dag ønsker ikke å bli snytt for gode opplevelser.

Skrevet
Tja, det lønner seg å være bevisst på hva slags menn en bli med hjem. I dagens samfunn med likestilling og menns krav til pupper og rumper, må jo en stakkars jente studere utstyrets størrelse før hun går til det drastiske skritt å følge med mannen hjem.

Kvinner av i dag ønsker ikke å bli snytt for gode opplevelser.

Poenget ditt nek var vel at det er så forskjellig hvor mye penis vokser at det er umulig å sjekke bulen når penis ikke er erigert.

Gjest TomKrus
Skrevet

Poenget ditt nek var vel at det er så forskjellig hvor mye penis vokser at det er umulig å sjekke bulen når penis ikke er erigert.

Hallo, i dagens forbrukersamfunn kjenner man sine rettigheter og tester varen før man drar. Kvalitetsbevisste damer gir ham så klart en kjapp runk før de drar hjem til en av dem. Jeg pleier iallfall sjekke om damene har en estetisk vakker mus før jeg tar dem med hjem. Videre sjekker jeg om de er korrekt oppdratt og vet at de må komme seg avgårde før jeg våkner.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det mulig :o Kunne ALDRI fallt meg inn å sjekke penisen til noen på byen eller noen andre steder før jeg bestemte om jeg ville ha sex med ham. Det er da helt andre ting enn penisstørrelsen som bestemmer om jeg har sex men en mann. Og hva så om penisen skulle være liten/normal? Skulle det være så jævla ille så er det jo bare å plukke opp en ny mann dagen etter . Tydeligvis stiller du og dine likemenn helt andre krav enn det jeg gjør til de jeg har sex med.

Ja, ja kanskje menn burde sjekke deres utsyr også da. Da han vil vel ikke ha ei utpult vid f....! Og puppene MÅ jo være faste. Viser det seg at dere har push-up så må dere bare finne dere i at mannen snur i døra. Fordi sexen kan jo da umulig bli noe bra. :o Blir skremt når jeg leser slike innlegg som "sjekker dere varene".

Men så er jo jeg helt uerfaren når det kommer til å ha sex med folk man har kjent noen minutter da. De venninnene jeg som er singel har mer vært misfornøyd med innsatsen til mannen etter ONS enn penisen. Det jeg har hørt klager på er mer at det ofte er bare jukk jukk ferdig og at de ikke vet hva de driver med.

Skrevet

etter at jeg har lest denne tråden har jeg begynt å "logre med halen" når jeg går på byn. Da slipper damene å spørre om å få sjekke utstyret først. Det ser de med en gang. Så slipper hun å lure på om den er brukbar... eller ikke brukbar :P

Skrevet

Hallo, i dagens forbrukersamfunn kjenner man sine rettigheter og tester varen før man drar. Kvalitetsbevisste damer gir ham så klart en kjapp runk før de drar hjem til en av dem. Jeg pleier iallfall sjekke om damene har en estetisk vakker mus før jeg tar dem med hjem. Videre sjekker jeg om de er korrekt oppdratt og vet at de må komme seg avgårde før jeg våkner

Sjekker du ikke om damen er trang? Eller om hun er barbert eller ikke? :o

:wink:

Gjest TomKrus
Skrevet
Sjekker du ikke om damen er trang? Eller om hun er barbert eller ikke? :o  

:wink:

Trangheten kommer inn under estetikken. Syntes det ble litt vulgært å nevne at jeg sjekket antall fingre jeg fikk stappet oppi henne, men nå er katten ute av sekken, så det er det jeg gjør. Videre har jeg hørt at damer som ser slappe ut er slappe andre steder, og damer med store føtter har store kjønnslepper.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hallo, i dagens forbrukersamfunn kjenner man sine rettigheter og tester varen før man drar. Kvalitetsbevisste damer gir ham så klart en kjapp runk før de drar hjem til en av dem. Jeg pleier iallfall sjekke om damene har en estetisk vakker mus før jeg tar dem med hjem. Videre sjekker jeg om de er korrekt oppdratt og vet at de må komme seg avgårde før jeg våkner.

Å komme seg avgårde før du våkner?

Hva med dama da- skal ikke hun få sove av seg alkoholen også, som deg?

Det er ikke bare enkelt å være dame, bli med en mann hjem, prestere, bli trett av utmattelse og bytur- for så å bli kastet ut??!! Taxi fra gudene vet hvor?? Ringe etter taxi fra fremmed hus og aner ikke adressen engang???

Skjerpings a'...

En ekte gentleman behandler damen på ONS bra...og lar henne sove. :)

Gjest TomKrus
Skrevet
Å komme seg avgårde før du våkner?  

Hva med dama da- skal ikke hun få sove av seg alkoholen også, som deg?  

Det er ikke bare enkelt å være dame, bli med en mann hjem, prestere, bli trett av utmattelse og bytur- for så å bli kastet ut??!! Taxi fra gudene vet hvor?? Ringe etter taxi fra fremmed hus og aner ikke adressen engang???

Skjerpings a'...

En ekte gentleman behandler damen på ONS bra...og lar henne sove. :)

Nei, da har du misforstått. Dama kan sove hjemme. Hun kan bare dra rett etter sexen. Går fint det. hva med oss da? Våkner opp dagen etter med en dame hvis sminke og mine ølbriller ikke akkurat har bidratt med å vise meg hennes sanne jeg. Ølbrillene mine har også sikkert oversett hvor blåst hun er i hodet, så jeg må jatte med en totalt hjernedød dame. Nei takk. Spar oss begge for pinligheten, og dra hjem før jeg våkner. Drar vi hjem til deg gjør jeg likeså.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, da har du misforstått. Dama kan sove hjemme. Hun kan bare dra rett etter sexen. Går fint det. hva med oss da? Våkner opp dagen etter med en dame hvis sminke og mine ølbriller ikke akkurat har bidratt med å vise meg hennes sanne jeg. Ølbrillene mine har også sikkert oversett hvor blåst hun er i hodet, så jeg må jatte med en totalt hjernedød dame. Nei takk. Spar oss begge for pinligheten, og dra hjem før jeg våkner. Drar vi hjem til deg gjør jeg likeså.

Hva om du raskt finner ut av at hun er både vakker, intelligent, morsom og hyggelig da?

Kaster du henne hjem/stikker da også? :)

Gjest TomKrus
Skrevet
Hva om du raskt finner ut av at hun er både vakker, intelligent, morsom og hyggelig da?  

Kaster du henne hjem/stikker da også?  :)

Et veldig godt poeng, og man kan nok gå glipp av mang en vakker kvinne når man følger min strategi, men når jeg onser er jeg uansett ikke ute etter noe seriøst. Får satse på at jeg treffer på slike damer ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...