Penetrator Skrevet 22. juni 2004 #21 Skrevet 22. juni 2004 Det er vel ok å sjekke varene? Jeg blir iallefall ikke sur om det skulle skje, det betyr jo at frøknen er bankers! Dessuten sjekker jeg varene fra tid til annen selv også, selv om ikke dette alltid blir suksess!
Gjest Dazed Skrevet 22. juni 2004 #22 Skrevet 22. juni 2004 sjekke varene? herregud hva slags verden lever vi i da? :o jeg er virkelig ikke en av de som går etter penis. hva skjedde med det indre da?
-Fisken- Skrevet 22. juni 2004 #23 Skrevet 22. juni 2004 Jeg har aldri sjekket godsakene. Ikke jeg heller.
Saeria Skrevet 22. juni 2004 #24 Skrevet 22. juni 2004 Ikke jeg heller. Det jeg har fått, har stort sett vært godt.
Gjest Vokser ikke mest nei Skrevet 22. juni 2004 #25 Skrevet 22. juni 2004 Det er feil at de små bulene vokser mest.. Tenk mann A har en liten bul når man sjekker den en sen kveld på byen: Ja den vokser sikkert mye.. Mann B med mye større utstyr...tenke seg til at hans vokser faktisk til å bli størst, fordi han har størst utstyr i utgangspunktet! Derfor godtar jeg sjelden en mann med en liten bul. En gang opplevde jeg at en mann hadde puttet noe tøy etc. i bokseren sin på byen! Gjett om jeg ble skuffet og gikk da vi var hjemme hos ham!
Gjest TomKrus Skrevet 22. juni 2004 #26 Skrevet 22. juni 2004 Det er feil at de små bulene vokser mest.. Tenk mann A har en liten bul når man sjekker den en sen kveld på byen: Ja den vokser sikkert mye.. Mann B med mye større utstyr...tenke seg til at hans vokser faktisk til å bli størst, fordi han har størst utstyr i utgangspunktet! Derfor godtar jeg sjelden en mann med en liten bul. En gang opplevde jeg at en mann hadde puttet noe tøy etc. i bokseren sin på byen! Gjett om jeg ble skuffet og gikk da vi var hjemme hos ham! hoho Er du innehaver av et slikt ustyr? Men, hvis du vil ha en veldig stor en (20>) så skal du ikke se bort ifra at bulen har noe å si, men NB! du kan bli lurt, for det er mange store buler som ikke blir noe særlig større en gjennomsnittlig i actionmode.
Nabodama Skrevet 23. juni 2004 #28 Skrevet 23. juni 2004 Har det virkelig så mye å si hvor stor penisen er hvis en bare skal bruke den en natt, da? Det er jo bare å finne en ny for neste natt? Og ja, jeg sier bruke, for det er jo det det dreier seg om! Hvis dette er viktig, vil jeg si at en nedvurderer mennesker til gangs!
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2004 #29 Skrevet 2. juli 2004 Når det gjelder overfladiske ONS betyr godsakene og utstyrets størrelse mye og har jeg anledning sjekker jeg det. Er man gift er ikke størrelsen på utstyret så viktig, da er det så mye annet som er i veien.
Gjest Ønsker store velkommen Skrevet 8. juli 2004 #33 Skrevet 8. juli 2004 Er de små blir det ikke noe på dem! Er bulen kraftig ser det lovende ut..
Icy Skrevet 8. juli 2004 #34 Skrevet 8. juli 2004 Er de små blir det ikke noe på dem! Er bulen kraftig ser det lovende ut.. Er dette seriøst ment? Kan faktisk opplyste deg om at forholdet mellom en penis som er slapp og en som er stiv ikke kan sammenlignes. Så en stor slapp trenger ikke nødvendigvis være mye større i stiv tilstand. en som er mindre kan godt være større *hilsen en normal en*
tenker Skrevet 8. juli 2004 #35 Skrevet 8. juli 2004 Nå er jeg pinlig lite kjent med ONS markedet, men det kan da ikke være noe i veien for å sjekke ut varene litt. Er han klar for deg synes han sikkert ikke det gjør noe at du hilser litt på junior allerede ute på byen? Skjønner ikke hva dere blir så oppbragte over, er det liksom moralsk forkastelig å sjekke ut utstyret eller noe?
Brann Skrevet 8. juli 2004 #36 Skrevet 8. juli 2004 Kofor skal alt derie seg om størrelse hele tiden?? Synes d teller mer at fyren har noe oppi hodet, enn at han har noe stort mellom beina... Sjekke varene?? D høres jo helt harry ut. Hadde en fyr sjekket varene her i gården, hadde han fått seg et klaps en helt annen plass enn d han hadde håpet på
Dobermann Skrevet 8. juli 2004 #37 Skrevet 8. juli 2004 Hm.... 8) har ikke kjekkt varene nei.... Ettersom det kun er for en natt så er det jo greit at han ser bra ut i steden...en sånn gutt/mann man ikke gifter seg med, for å i det sånn...En ordentlig lekker en!!!!! bare det at de er som oftes ikke av de smarteste....
Gjest Byggmester Bob Skrevet 9. juli 2004 #38 Skrevet 9. juli 2004 Kan faktisk opplyste deg om at forholdet mellom en penis som er slapp og en som er stiv ikke kan sammenlignes. Så en stor slapp trenger ikke nødvendigvis være mye større i stiv tilstand. en som er mindre kan godt være større Støtter deg på denne. Har en kamerat som har 15cm(!) i slapp, men som bare vokser til 17cm i stiv. Til gengjeld er min 12cm i slapp og 18cm i stiv, så da "vinner" jeg likevel hehe...
Gjest Lompa Skrevet 9. juli 2004 #39 Skrevet 9. juli 2004 Er de små blir det ikke noe på dem! Er bulen kraftig ser det lovende ut.. :-) Hørt om overraskelsespakker....?
Spirito Skrevet 9. juli 2004 #40 Skrevet 9. juli 2004 Det er feil at de små bulene vokser mest.. Tenk mann A har en liten bul når man sjekker den en sen kveld på byen: Ja den vokser sikkert mye.. Mann B med mye større utstyr...tenke seg til at hans vokser faktisk til å bli størst, fordi han har størst utstyr i utgangspunktet! Derfor godtar jeg sjelden en mann med en liten bul. En gang opplevde jeg at en mann hadde puttet noe tøy etc. i bokseren sin på byen! Gjett om jeg ble skuffet og gikk da vi var hjemme hos ham! Tull og tøys. Eksen hadde en normal penis som var akkurat like stor slapp som stiv. Kjæresten min sin er liten som slapp, men 20 cm stiv. Noen vokser masse, mens andre beholder den samme størrelsen når de blir stive. Uansett, begge er gode i senga.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå